Aha. Maar zo'n AMP kost twee tientjes volgens mij? Aan je laatste zin te zien is het het kennelijk niet waard om daar geld aan uit te geven i.p.v. die blokjes te gebruiken die je noemt. Ze ogen alleen wel vrij groot, ik vraag me af hoe ik dat netjes weg kan werken.
Ik had deze setjes op het oog: Sony BDV-NF720 (of de 620) of de Pioneer BCS-FS525. Volgens mij zitten die kabels aan de ene kant vast aan de speaker en aan de andere kant zit een of andere stekker. Ik wil mijn apparatuur (360, home cinema, beamer) allemaal achter me hebben staan maar dan moet ik uiteraard wel lange kabels hebben voor mijn speakers.
Maar hoe bedoel je dat met die bananenplugs? Toch niet om te verlengen?
Ik ben me nu ook wat meer aan het oriënteren op losse componenten. Bijvoorbeeld de Yamaha RX-V373 met Sony BDP-S490 (Blu-Ray) en dan nog een relatief goedkoop setje stereo speakers (wellicht tweedehands, of de receiver tweedehands) en subwoofer (goedkope Yamaha oid van rond de 80/90 euro). Als ik dan rond de 500 euro totaal zou uitkomen, zou ik dat ook wel prima vinden en het zou qua geluid alleen maar beter moeten zijn.
En gast, waarom heb je geen avatar meer? Moest twee keer kijken om te zien wie er nou reageerde.
EDIT: Overigens misschien een hele domme vraag, maar ik kan toch wel gewoon een surround receiver gebruiken in combinatie met 2.1? M.a.w., dat is toch wel compatible?
Laatst bewerkt: 22 mrt 2013