[XOne] Gears of War: Judgment

Discussie in 'Games' gestart door UpInSmoke0611, 2 jun 2012.

1. Bacci

Bacci Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Yep, heb er zin in

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind dat niet zo raar,.. als ik in Tomb Raider geen collectibles opzoek en alle optional tombs oversla kan ik er ook een paar uur sneller doorheen knallen denk ik

vind het juist wel leuk als een game een soort kortste weg door de campaign heeft maar daarnaast optionele missies heeft die de speelduur verlengen

Dead Space 3 deed dit ook en Tomb Raider ook en in beide gevallen beviel me dat prima.

Geeft een beetje minder het idee dat het volledig lineair is en het geeft je wat te ontdekken / een reden voor een eventuele 2e playthrough

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Eerste reviews zijn best positief. Nog niet veel van gelezen verder.
    Wellicht dat ik deze game rond de zomer nog eens haal. Tot die tijd toch vrij weinig tijd om te spelen.

4. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Toch maar gepreorderd. This one is for the horde!

5. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Die filmpjes zijn al tijdje van YT gehaald, maar dus zonder die extra missies en de cutscenes fiets je binnen ongeveer 3u 50m door de Campaign heen. :)

Morgen dus Overrun demo? Even kijken of het echt zo saai is. :9

6. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Reviewers spelen meestal op Normal en daar vliegt iemand zo doorheen dus ik denk dat de campaign wel wat meer in zich heeft dan de tijden die je hier voorbij ziet komen.

7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Twas iemand die de game illegaal had verkregen

8. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Fuuu... ik heb net het einde gezien! :+

Maar goed, net dus een beetje gekeken en de Campaign zelf (incl. cutscenes EN de Declassify Bonus Objectives) heeft een duur van ca. 236 minuten. Je hebt na de Campaign dan nog een Aftermath Epilogue (weet niet hoe lang die duurt). Het staat op YT en is van iemand met een early copy van de game. :)

9. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    X360achievements geeft de game zelfs 100/100, cijfers zijn erg goed vind ik. Speelduur campaign vind ik voldoende, verwacht zelf wel uurtje of 10 bezig te zijn met Aftermath erbij en zonder rushen. En replaywaarde bij deze game is hoog, voor mij tenminste aangezien ik wel hou van verbeteren van highscores. Denk dat ik Lara inruil en deze lekker cheap haal, heb nog bon van 15 euries dus voor die 20-25 wat Gears me dan kost.

10. Bacci

Bacci Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  11. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees 89/100 op X360A tenzij je de subcategorie playability bedoeld? Gears 1 t/m 3 hadden daar respectievelijk 96, 93 en 97 als score...

12. Bacci

Bacci Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Is er al meer info over evt. aanbiedingen? Ik hoorde hier iets over een aanbieding voor 39 euro bij Arena? Voor die prijs kan ik de game denk ik niet laten liggen.

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Anderhalve week terug was het de bedoeling idd.. maar ik kan pas woensdag 100% zeker zeggen denk ik

14. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    De prijs gaat vanzelf wel zakken na de launch, maar over die scores... het meerendeel is 80+ en naar IGN moet je eigenlijk niet eens meer kijken. Want die geven de meeste verneukte games nog scores van 95! :+

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Denk niet dat die epilogue gigantisch lang zal zijn, dus al met al duidelijk korter dan Gears 1 2 en 3. Zelf heb ik 10+ uur over Gears 3 gedaan. Niet jagen, niet constant sprinten en gewoon de omgevingen verkennen voor extra shit, misschien dat ik over GoWJ ook wel langer doe dan. Haal hem sowieso pas veel later.

16. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    De volledige Aftermath Epilogue heb ik net gevonden en duurt met de cutscenes 1 uur, dus in het geheel kom je op ongeveer 5 uur totaal afhankelijk hoe je speelt natuurlijk. Het klopt dus dat de Campaign + Declassify Bonus Objectives een duur van 4 uur heeft.

Aftermath Epilogue Full Playthrough:

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Mja...duidelijke taal. Echt korter dan de voorgaande Gears games dus. Ik blijf het een quick cash in noemen, en ik blijf het als een zwaar onnodige game zien. 4 maps is ook gestoord voor competitive.

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Tis ook een quick cash in idd. Net zoals God of War Ascension. Niet te ontkennen.

19. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    En daarom doe ik er dus ook mooi niet aan mee. Ik besteed dat geld liever aan Destiny / GTA V. Vermaak me nog prima met Gears 3, speel het zowat dagelijks. Desnoods koop ik hem later nog eens tweedehands (wat iemand anders hier ook al zei), zodat ze mijn geld niet krijgen.

20. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Same here, 2e hands of budgetprijs (maar ik heb ook liever dat ze m'n geld niet krijgen). Deze game was gewoon een projectje voor People Can Fly en zeker een onnodige quick cash-in game. Hopelijk komt er nog wat moois voor Gears à la next gen waar ik wel weer blij van kan worden en anders gewoon een andere game, en misschien weet Cliffy ons ooit nog te verrassen. En ja, bijna vergeten... Destiny! :D

Deel Deze Pagina