Haha... geeft niet man, maar ik kan echt niet wachten op deze game en vooral ook om die shit uit te pakken! \o/
Ik kijk er ook zeker weten naar uit, heb geen limited edition besteld maar ga gewoon voor de normale versie. Ben echt benieuwd vind het wel echt gaaf dat ze het over een hele andere boeg hebben gegooid bijgeleken de voorgaande delen!
Lekker weer dit.......... http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=525777 Console version has muddy/low resolution textures and regular framerate dips. Apologies to IGN for original post.
Da's nou weer jammer, maar goed de Xbox 360 is ook maar een oud beestje. Ik had 'm ook liever gezien op de Next Xbox, maar ja...
En ik echt maar denken dat 360 het misschien nog wel kon ook, al die gameplay beelden. Ik verwachtte er denk ik teveel van dan, qua graphics. Toch jammer, over het algemeen zien Unreal Engine games er goed uit op 360....toch?
Hmm, dan toch maar voor de PC halen, was nog aan het twijfelen, nu maar hopen dat het een native controller support heeft (vast wel).
Ja, dat wel maar weet wat het ook weer is... misschien hebben ze eerst op de PC gespeeld en daarna op de Xbox 360. Dan denk ik ook: WTF, is dit! Toch? Volgens mij valt het best wel mee en gewoon net doen alsof je het niet weet.
Maaaar het kan zijn dat ze de gameplay beelden van de PC nog heel goed in hun geheugen hadden en toen met de 360 versie begonnen en ervan schrikten.
Het deed hem denken aan Dishonored en al heb ik die game wel, ben er nog niet ver mee. Maar die was toch grafisch best alright op 360?
Sorry maar "schrikten"? Was sowieso al van plan om voor de PC versie te gaan dus gaat niet echt voor mij op. Aan de andere kant sfeer>graphics dus no worries.
Het deed hem denken aan Dishonored en al heb ik die game wel, ben er nog niet ver mee. Maar die was toch grafisch best alright op 360? Da fuck...was de VGA 2012 trailer van de console versie? http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=50614437&postcount=271 Want dan weet ik niet wat ign blert... @killa Damn dat is een beste fout ja..maar hey, it happens.
Textures in Dishonored waren wel slecht ja. Maar goed, het is IGN. Geven uiteindelijk toch een 10 of 9.5 en zeggen dat het de beste game ever is. Dat de game minder impact gaat brengen dan BioShock lijkt me duidelijk. Destijds was dat geweldig, nu zitten we op een punt qua generatie dat dit gewoon heel moeilijk is.
We zijn gewoon teveel gewend en eisen al teveel. Met BioShock was ik echt compleet weggeblazen, maar goed... da's al wat jaartjes terug ja. @BigKabuto: Koffie?