[XOne] Deal of The Week & Games with Gold

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 30 dec 2010.

1. terror stefan

terror stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beyond good & evil schijnt wel erg leuk te zijn. ik ken m niet maar is ie de moeite waard voor 400 puntjes?

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Bij Beyond Good and Evil waren de controls volgens mij niet aan te passen, en die waren een beetje omgekeerd dan normaal.

Jammer dat Ubisoft Rayman Origins niet eens in de aanbieding gooit voor 800-1200 puntjes ofzo, maar blijkbaar is dat meer een principekwestie van ze, waarbij ze niet willen toegeven dat ze die game meteen voor die prijs hadden moeten verkopen.

3. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Que? :D

Is de beste platformer van 2011 (of was het vorig jaar), dubbel en dwars de volle mep waard.

4. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.083
    Het gaat ook niet over de vraag of de game geweldig is of niet, want dat is ie, maar om het feit dat veel mensen de game geen 50 euro waard vonden, ongeacht of dat nou terecht of onterecht is.

Als ze die game gewoon als XBLA/PSN game op de markt hadden gegooid voor 15 euro, dan had ie bij de launch meteen al 10x zoveel verkocht, en dan heb je ook meteen jarenlang een positieve word-of-mouth als 1 van de allerbeste downloadable games, dus dan blijft het ook verkopen, voor die prijs.

Nu flopte het QUA verkoop een beetje omdat het te duur was, en vervolgens kakt de interesse van gamers ook in.

Soms moet je iets minder hebberig zijn als publisher, en dan kun je vervolgens veel meer verdienen, doordat mensen zien dat het een 'koopje' is. Dan bereik je gewoon een veel groter publiek.

5. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht eerst ook dat het een Arcade game werd.
    Toen ik las dat het toch een retail game was van 60 euro heb ik hem ook laten liggen.

Nu moet ik nog steeds het spel een keer oppakken, gebeurd nog wel een keer :p

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Absoluut! Een van mijn favoriete XBLA games. (en gek genoeg vind ik het Nederlands ook nog eens awesome :D)

7. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.083
    Ik heb de PC-versie gedownload, paar levels gespeeld (erg leuk), en sindsdien wacht ik dus op een fatsoenlijke afprijzing van rond de 10 euro. Maar ik denk dat ik nu gewoon niet meer voor de 360/PS3 versie ga, maar straks de game tijdens een Steam-Sale meepik en dan straks ga spelen op de Steambox, want dat wordt de volgende generatie waarschijnlijk mijn vervanging van de Xbox.

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Is Steambox niet gewoon een PC in een fancy jasje? Dus waarom niet gewoon zelf een PC kopen, die waarschijnlijk voor hetzelfde geld als de Steambox ook nog eens beter is.

Ik houd het zelf bij consoles. PC's, in welke vorm dan ook, kunnen niet tippen aan het gebruiksgemak van een console.

9. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Game was bij release al voor rond de 25 euro te krijgen bij menig webwinkel. Buiten dat is de game zelfs de normale prijs waard want het is gewoon een topgame.

Controls bij BG&E kan je trouwens wel aanpassen, als je tenminste camera besturing bedoeld met omhoog/laag bewegen. Rest van de controls is vrij standaard dus neem aan dat je naar inverted camera verwijst.

@ terror stefan: voor 400 puntjes gelijk kopen, heb hem toevallig paar weken geleden nog eens volledig uitgespeeld en blijft een topper.

Laatst bewerkt: 19 mrt 2013
  10. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Ik ben al steeds beetje bij beetje naar de pc aan het gaan. Ok een console heeft meer gebruikersgemak, maar met Steam werkt het ook allemaal echt super makkelijk. Tegenwoordig hebben bijna alle games ook een Xbox 360 controller support.

De enige games van alle games die ik heb, maar die geen controller support heeft is de Mass Effect serie. Voor de rest kan ik echt al mijn games gewoon met een 360 controller spelen.

Ligt er ook wel een beetje aan welke games je speelt. Sommige spelen nou eenmaal beter op en console.

Beyond Good And Evil vond ik destijds echt een geweldige game. Leuk sfeertje en leuke gameplay.

11. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Re: Deal of The week [Deel 2]

Dan ga je toch lekker hier weg fiasco...

Verstuurd van mijn Nexus 7 met Tapatalk

12. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Nou nou, beetje overreacting?

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Sinds de Max Payne 3 aanbieding mag je dat niet meer zeggen :+

14. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Inderdaad! Als je het ook vergelijkt met de aanbiedingen die regelmatig in de PS store te vinden zijn dan moet MS zich echt gaan schamen. En dan heb ik het nog niet eens over de PS+ voordelen. Vroeger was het imo vrij makkelijk om de prijs van Gold te verdedigen, maar nu kom ik vaak niet verder dan 'Egh, party chat?'
    En ik wil hier nu helemaal niet de PS fanboy gaan uithangen, ik speel veel vaker op de Xbox. Maar het kan ook niet ontkend worden dat Sony op dit vlak MS gewoon voorbij gestreefd is.

Ja!, het is een heel vet spel. Maar dit is het voordeel van de XBLA titels. Bij twijfel, probeer gewoon de trial even.

Want kritisch zijn over het uitkauwen van aanbiedingen, wat MS gewoon heel vaak doet de laatste tijd, mag niet?

15. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Tuurlijk wel, maar het is crisis' je moet dat niet meer verwachten. Bij sony is de beveiliging nog steeds niet op orde.

Verstuurd van mijn Nexus 7 met Tapatalk

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Man, ik weet het niet hoor. Heb je ooit wel eens iets anders gedaan dan positief zijn over Microsoft? Ik kan me echt alleen maar posts van jou herinneren waar je dingen goed aan het praten bent of MS gewoon aanprijst (en soms natuurlijk even Sony omlaag halen)

Apart. Ik dacht dat we de periode van fanboys voorbij waren.

(nee, ik ben het ook niet helemaal eens met Fiasco. Zó crappy zijn de DotW's ook weer niet. Er zit wel eens wat aardigs tussen.
    Tuurlijk, te veel herhaling, niet alles is even mooi geprijst. Maar het is niet zo slecht dat ik me er wekelijks over ga opwinden)

17. terror stefan

terror stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok dan, ik weet genoeg! aanschaffen die handel ;)

18. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Microsoft heeft ook zijn slechte dibgen zoals haast geen services brengen naar NL.die deal of the week zijn soms matig.

19. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Crisis vind ik zelf een non-argument. Er zijn stapels oude (zeer toffe) arcade games bijvoorbeeld die makkelijk in DotW zouden kunnen komen.
    En zo'n crisis is het echt niet voor een bedrijf als MS. Er worden nog steeds genoeg spellen verkocht zowel winkel verkopen als xbla en dlc. Kijk alleen maar naar de verkoopcijfers van Minecraft.
    Het is eerder gemakzucht. Klanten hebben ze nu toch wel, dus echt hun best doen.. Tja.. Hoeft niet echt.

Er zit ook wel zo nu en dan wat leuks tussen, maar het valt niet te ontkennen gewoon dat ze veels te veel dezelfde aanbiedingen herhalen. Zo waren er eind december dingen in de aanbieding die in Januari gewoon als DotW erbij stonden. Zelf vind ik wel dat Fiasco een punt heeft, zeker vergeleken met de concurrent. En het is echt niet zo dat ik mij er elke keer druk om maakt, maar het is wel jammer als het dinsdag is en je denkt, cool ff kijken of er wat tofs tussen zit. En je ziet hetzelfde lijstje als een maand of anderhalf geleden.

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Spring sale van 26 maart tot 2 april heb ik gelezen. Ben benieuwd of daar wat tofs bij zal zitten. Vorig jaar bij de Christmas sale was er genoeg leuks en een paar weken geleden ook. Ik kan echt niet klagen met hoe goedkoop ik Borderlands 2 en Portal 2 heb gekregen, wel via de Hongaarse MP, maar toch :D

Deel Deze Pagina