[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Volgens mij zit het verhaal met Nvidia heel anders in elkaar, wat ik nu lees zijn ze gewoon op hun kleine pikkie getrapt omdat ze 'naar alle waarschijnlijkheid' niet zijn uitgekozen om een de GPU voor de consoles te maken en AMD wel. Nu gaan ze allemaal rare zaken vergelijken oftewel een pc met een ps4 vergelijken (wat natuurlijk heel anders qua inhoud is aangezien consoles custom zijn) en zielig lopen janken, losers daar bij Nvidia.

3. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik zie Microsoft nog wel overstappen naar Nvidia op het laatste moment, ik bedoel hoe moeilijk is het voor Nvidia om een bestaande GPU aan te passen en aan Microsoft te showen? Over dat Nvidia een kleine marge zou maken vind ik ook volstrekt logisch, een console dat deze GPU gaat gebruiken gaat ook vele malen meer verkopen dan GPU's die bedoeld zijn voor de desktop markt. Over deze langere periode kunnen ze misschien meer winst maken dan een normale desktop GPU waar elk halfjaar weer een nieuwe van moet uitkomen (en waar dus meer kosten aan zijn verbonden zoals onder andere R&D).

Laatst bewerkt: 17 mrt 2013
  4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe dan ook...het is allemaal interessant en spannend. Hopelijk krijgt die CVG dude gelijk en bevestigt MS eindelijk dat 26 april evenement...zo niet, june it is. Ik sluit sowieso de mogelijkheid niet uit dat MS gewoon de boel goed beveiligd heeft en dat zij de echte specs hebben die wij allemaal nog niet gezien hebben. Hoe dan ook..zoals ik het nu zie ga ik die nieuwe Xdoos sowieso halen. Of er moet echt zoiets groots misgaan....

5. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Met groots misgaan bedoel je Kinect 2.0 wat in mijn ogen een waardeloze gimmick is.

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Neuh...dat bedoel ik niet eens persé. Meer dat teveel titels voor Kinect gaan worden, dat we weinig tot geen nieuwe exclusives krijgen en dat het qua specs ECHT duidelijk minder goed is dan PS4. Ik ben geen fan van Kinect..maar vind het geen ramp dat het ding bestaat, zolang de Xbox 3 ook gewoon nog steeds boeiend is voor 'hardcore' gamers. Dom woord eigenlijk.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Zoals altijd....met een grote korrel zout nemen, maar deze comment zag ik op Team Xbox staan:

Op de vraag of het PGR5, Kinect Sports 3.0 of Alan Wake 2 is....

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hoppa!!! Dit is een beste leak!

http://www.vgleaks.com/durango-xdk/

have fun reading :)

Ik schrok even van dat always online, want al ben ik altijd al online als ik ga gamen...stel je internet connectie ligt eruit en wat dan? Maar ik begrijp van NeoGaf en TeamXbox dat het niet betekent dat je niet kunt gamen als je internet eruit ligt. Het stukje over de controller klinkt goed...lijkt erop dat MS niet met een tablet komt...als mensen dat uberhaupt al dachten. Maar geen optical discs, kortom.....geen backwards compatibility? :mad:

Laatst bewerkt: 20 mrt 2013
  9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    always on, always connected? Dat moet ik nog zien, dat ding gaat bij mij 'always off' met een tafelschakelaar :+

Dat is nu nog samen met de rest van de apparatuur maar ik wil pertinent niet niet een computer gaat downloaden ZONDER dat ik dat wil.

Daarnaast lijkt het kinect verhaal dus waarheid te zijn. Ze mogen nu wel met hele toffe features komen willen ze mij nog meekrijgen.

edit: mbt die optical disc. De disc wordt, vermoed ik, wel ondersteund, echter je bent verplicht de disc te installeren. Ws koppelt ie daarna aan je 360, dus de disc is daarmee een onderzetter geworden.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind dat juist wel handig

als er dan een update voor een game is ofzo dan haalt die dat lekker snachts of als ik op kantoor zit binnen en hoef ik er zelf niet op te wachten

PS+ deed (of doet) dit ook en vond dit toch wel verrekte handig

Wat dat koppelen van de image aan de je hardware betreft, betekent dit nu wel dat ik dan mijn discs niet kan uitlenen aan mn broertje? Omdat hij al op mijn xbox 'geactiveerd' is?

want dat zou ik nog steeds echt een enorm minpunt vinden

Raar ook. Voorheen had ik boven ook een xbox staan, als ik dat met die nieuwe nou ook wil, moet ik dan kiezen wel spel ik aan welke xbox wil koppelen? is toch raar

wat is er mis het het huidige systeem waarbij de disk check ervoor zorgt dat je niet gewoon de game installeerd en hem dan doorverkoopt ofzo

11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Hmm, naarmate ik zo meer geruchten lees, wordt ik steeds negatiever over de richting die ze met de nieuwe Xbox op willen.

12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Hier ook en ik was al niet positief over de geruchten ook op die website zie je veel mensen die het niet echt fijn vinden dat je altijd online moet zijn om een game te spelen. Dit kan de Xbox brand wel eens de das om doen als ze niet op het laatste moment toch van dat always online afzien. Op die manier maken ze het wel erg makkelijk om over te stappen op de PS4.

Edit: MS moet trouwens niet vergeten dat ze nu veel gebruikers in landen waar het internet nog niet zo ontwikkeld is allemaal overslaan, die gaan dus voor de WiiU of PS4. Hele domme zet, zouden ze zelf ook kunnen inzien.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ermm, dat always online, always connected is volgens die documentatie toch alleen maar een feature?

Geen verplichting?

oftewel, als je hem op netspanning houd haalt hij snachts je updates binnen, als je dat niet doet niet?

Zijn jullie nou overdreven negatief of lees ik het nou verkeerd?

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Staat dat die altijd gewoon online is ook al heb je hem uitstaan. Ideaal dus voor updates.
    Zelfde geld voor netstroom. Voor snel opstarten. :)

Dus dat "always online and connected" is dus volledig uit zijn verband getrokken door die eerdere geruchten. :)

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hetzelfde als de PS3 nu doet als je PS+ hebt dus en de stroom er niet afhaalt

ik zie het probleem niet

16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Nou overdreven negatief zou ik het niet willen noemen. Zelfs de kleur van het lettertype is KINECT paars je ziet al wel waar de focus naar toe gaat. :+

17. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    De 360 heeft het op een andere manier ook wel een beetje. Als je een download start en dan je box uitzet heb je een instelling dat die stand by blijft om te downloaden en dan uit gaat als de download klaar is.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik wil niet dat mijn 360 aangaat als ik dat niet wil. Ik wil die dingen zelf in de hand hebben. Op mijn popcorn ook geen sickbeard etc. Daarnaast ben ik behoorlijk milieubewust en gaat alles bij mij thuis uit met tafelschakelaars als ik er niet ben/ga slapen. Dat blijft geen probleem lijkt me.

Verder hou ik sowieso niet van verplichtingen met gebruiksvoorwerpen en persé Kinect aangesloten hebben is er 1 van.

Het verhaal met verplicht discs installeren is daar nog 1 van. Ten eerste ga je dus in de problemen komen met je hdd en daarnaast worden games ws dus gekoppeld aan je console. En WEER een verplichting.

Zijn het los van elkaar onoverkomelijke punten? Niet bepaald, echter het totaalpakket spreek mij vooralsnog niet aan.

Wat we tot nu toe 'weten':

- specs zijn wat minder dan de ps4
    - meer de casual kant op
    - een shitload aan verplichtingen waar niemand op zit te wachten

Het zijn natuurlijk maar geruchten, maar er staat vooralsnog weinig positiefs tegenover.

edit: en als dit waar blijkt te zijn haak ik iig af

http://boingboing.net/2012/11/08/microsoft-patents-spying-on-yo.html

http://www.lazygamer.net/xbox-360/kinect-is-spying-on-you/

http://www.thegamersparadise.com/xbox/worried-about-microsoft-spying-on-you-throughkinect-sensor

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    PS4 komt ook met een eyetoy btw. Dus dat word een WiiU voor jou. ;)
    Maar ja ik ben niet zo doemdenker eigenlijk. :)

20. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ben het helemaal eens met Kevf, op alle punten.

Dat spying van Kinect vind ik echt waanzin, er was toch ook zo'n idee (volgens mij waren dat geruchten) dat MS kon gaan kijken of er niet te jeugdige kijkers waren bij het bekijken van een film/spelen van een game? Of dat je als je met meer mensen een film keek dat je meer moest betalen. 8) Kan even dat artikel niet meer vinden maar damn als dat eens werkelijkheid werd.

Edit: oh ja dat staat in de eerste link die Kevf geeft. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina