[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    PS4 verplicht ook die camera volgens mij.

Tsja, dat er standaard een Kinect bij zit is opzich niet zo erg...

Ik ben persoonlijk dan alleen bang dat de nieuwe Xbox daardoor weer een stukje duurder gaat worden.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Kinect is slechts 1 van de onderdelen uit mijn reply. En ik ben zeker geen doemdenker. Tis meer dat dit de enige info is die we hebben. Ik vind er pas echt wat van als dat ding wordt onthuld. Echter als deze (negatieve) punten waarheid blijken dan moeten er toch wel verdomd veel positieve punten tegenover staan.

staat in 1 van die drie links ;)

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ja had het ge-edit. :)

MS moet gewoon snel met een presentatie komen zodat we weten waar ze heen willen. Want idd we moeten het nu doen met de geruchten die er zijn en de een vind dat wel best de ander vind de geruchten die er nu rond gaan gewoon echt helemaal niks.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar van die info ga je dan van het ergst uit.
    En kom je met voorbeelden van de "Kinect Spying". Ik vind dat wel doemdenken eigenlijk. :) Zoals ik al zei en Nightbringer ook de PS4 komt ook gewoon met een standaard Eye toy maar daar hoor je niemand over. Ik zal maar daar meer druk over maken dat het daar standaard word en de privacy historie van Sony. :)

5. Nelioka

Nelioka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij mag dat ook helemaal niet. Zitten een hoop haken en ogen aan op het gebied van privacy. Als ze dus de nieuwe xbox willen verkopen, zitten ze met privacy wetten enzo. Grote kans dat dat ding dan niet in NL verkocht mag worden...

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dan was ik ws niet duidelijk in mijn reply. Ik verwacht persoonlijk niet dat MS zover gaat. Aan de andere kant: waarom moet Kinect dan wel altijd aangesloten zijn?

Ik ga trouwens alleen maar uit van de info (al is het alleen maar speculatie), ik trek zelf verder geen conclusies.

en verder is het gewoon leuk om er wat op los te speculeren toch? Anders gaat deze thread ook wel heel snel dood.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het gaat alleen een beetje de negatieve kant op soms met het speculeren (niet alleen van jou btw) waardoor ik soms denk dat we niet meer op een Xbox forum zitten. :) Mensen hebben hun twijfels over Kinect etc kan ik begrijpen maar persoonlijk heeft MS met de 360 veel krediet bij mij opgebouwd. Sure sommige dingen kunnen beter en liggen je misschien niet maar ik heb al 7 jaar iedere dag plezier van dat ding en de nieuwe Xbox gaat een evolutie worden van de 360. Net zoals de PS4 van de PS3.

Over gebruikte games etc zie ik gewoon niet gebeuren. Ik bedoel ik kan al 20 negatieve dingen opnoemen wat dat doet met sales, reputatie etc dat de knappe koppen bij MS dat ook wel zien.

Over dat er standaard Kinect inzit kan dit wel de reden zijn. Tuurlijk kan je zeggen waarom doe je hem er niet los bij? Maar dan kan MS niet garanderen dan iedere gebruiker dat ding aan heeft een aangesloten. :)

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik zie er wel positieve dingen in hoor, Kinect.

Lijkt me bruut als m'n console altijd stand-by staat en ik door binnen te lopen en iets te zeggen/bewegen m'n Xbox kan opstarten. Vervolgens zeg je 'Xbox Music' en kies je een artiest en speelt je audioset een vet album af.

What's NOT TO LIKE!?!?

9. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Probleem is dat je dan alsnog met de hand je audio en tv aan moet zetten. Als ik dan toch al bezig ben pak ik wel gelijk mijn controller. Wel leuke feature als nog hoor. Als multitasking goed werkt zou het wel echt een goede functie kunnen hebben. Zit je vast, dan pauzeer je en roep je gewoon 'Bing search walktrough video!'

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja ik kwam met al die voorbeelden niet zo lang geleden en toen werd het niet goed ontvangen. :+

11. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Begrijp mij niet verkeerd want ik denk dat je ook op mij doelt dat ik negatief ben/doe over de geruchten die er zijn. Ik ben nog steeds gek op de Xbox alleen merk wel dat het minder aan het worden is ook omdat er op de 360 ook veel titels tussen zitten die het gewoon net niet zijn. Een voorbeeld : Ik mis nog steeds een toffe rally game zoals vroeger RSC 1&2 echt helemaal grijs heb gespeeld. Nog een voorbeeld : Fable was ook echt mijn ding maar over die laatste (en dan heb ik het over die Kinect versie) hoef ik denk ik geen woorden over vuil te maken en hoop niet dat ze dit voortzetten. Nieuwe titels zijn dit keer nog belangrijker voor mij en echt welkom want ik zit persoonlijk niet te wachten op weer een nieuwe Gears of Halo. Kameo, Fable, Forza, Brute Force (ja ik vond dat een toffe game! :+) en het dode RSC maakten voor mij de keuze tussen de Xbox (360) boven die van de PS (:cool:.

En misschien ligt het ook aan mijn leefdtijd maar ik word echt niet warm van Kinect (heb het trouwens wel geprobeerd) en dat zal ook niet veranderen. Want als die geruchten echt waar zijn dat Kinect ditmaal een nog grotere rol gaat spelen zie ik het erg somber in vooral als dat ding echt verplicht word om te gaan gebruiken.

Maar goed hopen dat MS snel met een presentatie komt en meer en deel van de geruchten die nu bekend zijn gewoon niet waar zijn hehe.

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Tuurlijk niet. Als het zo gebouwd wordt dat je Xbox in een sluimermodes staat en de Kinect wel registreert. En m'n versterker staat ondertussen aan. Zou je alleen de tv aan moeten zetten inderdaad.

13. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Dat bedoel ik. :p Of ze moeten kinect zo maken dat hij signaal naar je tv en speakers kan sturen. Afstandsbedieningen kan je soms ook met bepaalde toestellen kalibreren. Dan kan je met 1 kreet alles aanzetten.

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Precies.

En ik geloof dat Microsoft die kant op wil. Dat je de Xbox niet alleen gebruikt om te gamen, maar ook om (deels) je huis te besturen.

En kijk, met apps is alles mogelijk. Als Philips een app maakt om je lampen te besturen (mits de Xbox een bepaald signaal kan verzenden) zijn de mogelijkheden eindeloos.

Wat dat betreft zal Sony voor de core gamer worden en Microsoft voor de gamer, maar ook mensen die gave multi dingen willen doen. En natuurlijk mensen die allebei willen (zoals ik!).

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zal het ook fijn vinden dat ik de Xbox voor alles kan gebruiken. Games, films, muziek. Scheelt me wat geld en ruimte.
    Of even snel skypen. Lekker op de bank. Grote TV en betere webcam.

Laatst bewerkt: 20 mrt 2013
  16. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Mja, voor sommigen is dat interessant, voor anderen niet. Zelf hoef ik al die apps en extra features niet. Films kijk ik via mijn nas / media player en niet via de Xbox en daar zal de volgende Xbox ook geen verandering in brengen. Muziek speel ik op een externe source (laptop / stereo) en hoeft voor mij ook niet via de Xbox te gaan. Xbox blijft voor mij puur het gamen.

17. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Zo denk ik er ook over. Ik gebruik ook de Xbox puur voor het gamen en niet voor entertainment...

18. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Maar die mogelijkheid heb je dan ook nog ;).

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan gebruik je het toch niet? Snap de ophef niet. :)

20. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, zolang ze me niks verplichten vind ik het best. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina