[TV-USA] The Walking Dead

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 4 nov 2010.

  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Dat, moet ik eerlijk zeggen vond ik ook wel heel toevallig :). Waarom ga je een random schuur in (en daarmee jezelf in gevaar brengen, je weet immers niet wat er binnen zit) als je geen aanleiding hebt dat ze daar werkelijk is. Ze kon overal zijn.

    Verder vond ik de actie met de deur, waardoor Andrea ontsnapte ook wel wat mager. Eerst wil ze erdoor en staat er een shit-load zombies. Doet ze de deur dicht en dan nog blijven de zombies staan waar ze staan. Normaal lopen ze naar de deur om Andrea te pakken (al helemaal aangezien het glas uit de deur was. Je ziet Andrea op het eind nog erdoor kijken.), maar nu niet. Waardoor Andrea voor de tweede keer rustig de deur open kon doen en in het hoekje gaan staan.

    Maar goed zo erg is het niet, want vind het een toffe episode!
     
  2. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik vond het wel een vette episode, de spanning was er zeker wel. Dat Philip Andrea achterna zit met die truck, hoor je op de achtergrond je achtervolgen. Shit, dat zijn van die nachtmerries van vroeger 8). Weinig actie maar zeker wel genoeg spanning!
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Als Andrea dit seizoen overleeft stop ik met kijken. Wat is zij SCHEITirritant zeg
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    :+

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  5. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Bij de laatste 2 afleveringen is het net alsof ik iets heb gemist? De ena laatste dat ze gingen afspreken, since when did that happen?
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Volgens mij ging de gov'nor pas naar binnen nadat die doos iets omstootte. zoals ze eigenlijk continu daarbinnen deed :lol:

    Andrea :emo:

    Dat ontsnappen heb je trouwens wel een punt. ook dom van de gov'nor om te denken dat ze voor de lol weer terugloopt :confused:
     
  7. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Whut?
    Dit is de enigste " Personage " die echt veel heeft mee gemaakt deel 1/2/3 en zich heeft getraind tot een killer, wat uit eindelijk ook de bedoeling is.

    Jammer, dat de Govenor dit heeft overleeft in de kraakpand! Hoe de fuck kan je dit overleven met tig zombies beetje vaag.. :+
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2013
  8. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wordt niet echt aangekondigd dat dit gaat gebeuren, dus je hebt niks gemist hoor.
     
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    :lol:

    Ze kan dan wel een killer zijn, ze is gewoon irritant en dom, en wat mij betreft rijp voor de zombies :thumbs:

    De Governor heeft een eye-patch, dus hij is een piraat. En in pirates vs. zombies winnen piraten altijd. Arrrrr! Jeweetzelf :+
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb ik het nou mis of is dit echt een weirde fout in de serie?

    De Gov werd eerst in zijn linkeroog gestoken en ineens draagt hij de patch nu rechts? Of vergis ik mij?
     
  11. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ligt aan jou, want hij draagt de patch nog steeds links hoor. Je moet het wel spiegelbeeld bekijken overigens.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Of simpeler gezegd de shot werd in de spiegel genomen.


    Vette episode weer deze week. Geen slap gelul, geen slappe aktie.
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Kan niet wachten om te kijken :D eerst even werken en dan BAM! zombie kicking time!
     
  14. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Toffe ep deze week, finale word interessant! :)

    Vond alleen dat het ten huwelijk vragen wel ietsje uitgebreider had gekund, er was wel een opbouw en opeens duwt ie haar gewoon een ring in de handen :p.

    Oh, en we kunnen er nu wel zeker van zijn dat Merle niet meer terug komt geloof ik... Jammer!
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik krijg telkens een foutmelding als ik het wil downloaden :{ iemand een linkje (desnoods in PM)?


    edit: nvm :)
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2013
  16. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Na het einde van de huwelijks-scene vond ik het ook een beetje tegenvallen, maar daarna vond ik het zo ook goed gedaan. Ik weet niet waarom, maar het paste gewoon.
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoezo vonden jullie dat tegenvallen?

    Hier maggie een ring die ik net van een walker heb gestolen. Gaat om het gebaar. Hij gaat toch niet die hele poespas eromheen doen. Geen tijd voor die romantische shit.
     
  18. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Het gaat inderdaad niet om de poespas, maar wel om dat hij haar wil vertellen wat ze voor hem betekent. Het gaat juist niet om de ring, maar om het idee dat ze de rest van hun levens bij elkaar willen zijn. En ik vind het nogal apart om zodra je een ring in je handen geduwd krijgt er maar vanuit te gaan dat je ten huwelijk gevraagd wordt, zéker als er een zombie-apocalypse gaande is.
     
  19. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vrees toch wel voor Glenn's leven. Eerst de uitgebreide sex-scene, nu het huwelijk. Zou het erg jammer vinden.
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    de ring staat daar toch symbool voor? Maar juist omdat ze in een zombie apocalpyse zijn en ze niet het oude traditionele leven willen doorzetten geeft hij het gewoon aan dr. Want hij weet the.govenor is coming.

    Is om een contrast te creeeren. Alles is dood en verdorven. Maar er is nog 1 koppel happy. Meestal betekent extra aandacht aan een persoon, dat diegene idd dood gaat haha. Tdog
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2013

Deel Deze Pagina