Ik wil graag 4-2-3-1 spelen met een lm en rm, welke formatie moet ik voor gebruiken, en deze dan in-game omwisselen?
Vond Robben in FUT niks, zou hem ingame ook spits zetten dan als je hem gebruikt. Daar is hij ook in H2H fantastisch! Als rechtsbuiten te beperkt aangezien hij maar iets kan met een been.. Mooi totw trouwens!! Wissels: Dat wordt weer Handeleeeh! Handaleeeh!
Helemaal mee eens. Vond de gameplay in FUT 12 minder pace, ook wel pace, maar minder. In Divisie 1 kom je ook heel veel goedkope pace teams tegen, weinig originele teams enzo, heel jammer. Daarvoor waren single matches ook wel leuks. Die moeten ook maar weer terug. Er zit zoveel meer potentie in FUT dan alleen maar pace.
Dit dus. in potentie is FUT echt een fantastisch concept met die kaarten enzo, alleen er zit 0 variatie in nu door die pace, zou zo tof zijn he FUT met h2h gameplay (misschien ietsjes arcade, maar dan alle stats iets meer arcade ipv alleen pace)
Ach als je een team hebt dat lekker loopt heb je helemaal niet last van die pace abusers, daar win je dan gewoon makkelijk van.
zegt al genoeg toch dat IF's Broken zijn, dat david luiz nog steeds Walcott IF makkelijk bijhoudt. Welliton is 1 van de beste spelers in FUT, maar ik weet zeker dat 9/10 mensen hier hem nog nooit in het echt in actie heeft gezien (waar die niet zo veel voorstelt). Ze moeten gewoon zorgen dat een RVP etc. ook echt beter zijn dan een silver spitsje met 92 pace
Precies, jij snapt hem. Al zijn er uitzonderingen zoals Klose IF. Die is echt heel goed. Ook een keertje met hem Luiz eruitgesprint xD
Ga jij dan maar lekker met spelers als Esschwein spelen, die bakken er niks van. Makkelijk te winnen van dat soort teams. Pace is niet alles in het spel zoals ik al eerder zei.
Heb ik ergens gezegd dat pace álles is dan? Nee, maar het is gewoon een tikkeltje onrealistisch dat sommige spelers sneller zijn dan Usain Bolt. That's all. Dat wordt niet in één keer onttkracht met een voorbeeld van jou van een IF speler die snel zou moeten zijn maar dat volgens jou niet is....