De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Sony? Ik vind het persoonlijk nog het meest jammer aan de iPhone dat het ding t.o.v. de concurrentie wel erg achterloopt nu (vooral wat betreft de processor) maar de prijs hoger ligt.
     
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Dwalen af v/D vraag. Heeft er iemand ervaring, wat dan ook, met dat lease programma?
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    Zoek op google.
     
  4. Seh

    Seh Guest

    Ik lease bij Hi en vind het prima werken, mijn Xperia S had wat kuren. monteurtje aan de deur en kreeg aardig vlot een nieuwe. Dikke prima.
     
  5. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    En toch komt de iPhone 5 in praktisch alle benchmarks in de top3 van snelste toestellen. Kom op, het boeit geen fuck welke processor er in je telefoon ligt. Specs zeggen niks, het gaat om de integratie van hard en software. Als die optimaal is, heb je een retesnel toestel. Een octacore van 3ghz, 16gb ram en een enorme video-processor doen niks als je software niet in orde is..

    Ik vind zelf iOs fijner werken als Android, maar dat is persoonlijk. Echter heb ik nog nooit een vloeiender werkend toestel gezien als de iPhone 5. En dat ligt er puur aan dat Apple zowel de software als de hardware maakt, deze 100% op elkaar af kan stemmen en zo een optimale gebruikerservaring kan bieden. Ik ben geen fanboy (al heb ik uiteraard mijn eigen voorkeur), en er zijn best genoeg goed werkende Android-toestellen. Echter, zo vloeiend en soepel als de iPhone 5 heb ik ze nog niet gezien. Ook niet de nieuwste lichting telefoons. Goed, het gaat om kleine vertraginkjes, minimale haperingen en erg kleine twitches, maar toch.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Bah, mijn telefoon laten vallen en nu is er een luie pixel ontstaan en een streep door het scherm, dan maar even opsturen voor garantie :)
     
  7. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik twijfelde ook heel erg om voor lease te gaan, uiteindelijk wel gedaan om dezelfde wat jij hebt: ontzettend veel bijbetalen aan het begin. Als je je toestel gewoon goed houdt kan je deze echt nog wel voor een redelijke prijs verkopen op MP en hou je aan het einde dus wel per saldo over. Tenminste, dat was mijn gedachtengang :+
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    Voor hoeveel denken jullie dat ik mn S3 kan verpatsen? Achterkant geen krassen (nieuw frontje), op cameraglas wat lichte krasjes, scherm 0 krassen, enkel.voorkant beetje lak weg bovenkant en onderkant omdat ie 2x is getyft. Voorderest alles intact en shit. Iets van 350 ofzo? Die shit daalt ziek in waarde (itt tot de iphone..snap je toch geen moer van)
     
  9. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik kijk hiervoor altijd op marktplaats en dan ga ik er wat boven zitten, zodat je ongeveer het gemiddelde kan krijgen. Denk dat je met 350 nog wel blij mag zijn imo.

    Overigens is het over het algemeen zo dat Apple stuff niet veel in waarde daalt t.o.v. van ander gelijke producten, zo ook met de iPhone.
     
  10. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Komt omdat de nieuwe producten van Apple ook pas heel laat in waarde dalen itt de rest van de markt.
     
  11. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    En omdat ze gewoon superieur zijn ten opzichte van andere producten :+
     
  12. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2013
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dit is mijn sexy, minimalistic homescreen van mijn Xperia Z.

    Geroot en al met blacknav and statusbar mod incl kleinere softkeys onderin.

    Tevens een paar transparante knoppen gemaakt op de homescreen voor oa gmail, whatsapp, phone en play store met de app Simple Text.

    [​IMG]
     
  14. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Is zelfs een apart topic voor ;).
    http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=163833&page=4
    Zal er zelf zo ook ff wat posten.
     
  15. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Nou, mijn galaxy note 2 is ook super snel hoor, hij is wel geroot en over geklokt maar dan nog :+.
     
  16. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Al dat mierengeneuk van snelheid :+

    Als ik een webpagina open dan is de snelheid van je internet toch veel meer van belang?
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Wil ik een reparatie aanvragen op internet, krijg ik zo'n half invulformulier te zien :emo:

    Als je bij T-Mobile online hebt besteld, kan je dan gewoon een winkel inlopen en daar je reparatie aanvragen? Ja toch?
     
  18. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ga ik wel van uit ja. Je bent gewoon klant toch :)
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ja precies, maar je weet het nooit met die bedrijven :+
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als ik een foto heb gemaakt en op die shortcut druk naar me gallery dan gebeurd er niks.
    Heb een tijd geleden volgens mij me gallery verneukt. En gebruik nu standaard Quickpic en Dropbox om me pics te bekijken maar hoe kan ik er voor zorgen als ik op die shorcut druk dat die naar een van die twee apps gaat? :)

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina