[XOne] Army of TWO The Devil’s Cartel

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 21 aug 2012.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ...zwaar onder de maat? Het is zeker geen GOTY, verre van, maar zwaar onder de maat? Helemaal niet mee eens. Lijkt gewoon een lekkere co-op game te worden. Wat door het gemis van Rios & Salem wat persoonlijkheid mist, maar toch een aankoop waard is.

2. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel heeft geen eigen gezicht en de spel elementen zoals het cover systeem, graphics en actie die allemaal matig aanvoelen werken ook niet mee.

Dit is zo'n spel die het verdiend om door recente releases zoals Gears of War, Tomb Raider en God of War te worden ondergesneeuwd.
    Hopelijk maakt EA dit jaar weer goede verliezen!

3. Domiolierook

Domiolierook GT Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen z'n eigen mening, ik heb de demo nu al vele uren gespeeld en vind het heerlijk spelen. De graphics met explosies zijn zeer mooi, en de gameplay speelt lekker soepel, het coversysteem werkt super (als je eenmaal weet hoe het werkt)
    Het maken van je eigen masker is ook een leuke optie. Er zijn gelukkig ook vele aanpassingen voor je wapen. Kan niet wachten tot hij in de winkel ligt :D.

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Volgens mij is het meer zo dat je EA haat dan dat de game echt zo kut is. :+

(wat was de demo van Gears trouwens kut. Had ik veel meer plezier met deze...)

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    .....

Deze game zal geen GOTY worden, maar hem afschrijven als zwaar onder de maat is ook bullshit. Gewoon een prima game die aardig wegspeelt, maar nergens echt in uitblinkt. Ik vond de demo best leuk en denk dat dit met een co-op maatje een toffe co-op game kan zijn.

Laatst bewerkt: 30 mrt 2013
  6. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Is er al iets bekend of deze multiplayer heeft en of het ongeveer hetzelfde is als in deel 1?

7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ziet er goed uit... not.

Dat commentaar van de GB mannen. De game heeft geen eigen gezicht, wat waarschijnlijk te verwachten viel voor een game vol met maskers. :D

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nee, duidelijk. Deze mag links blijven liggen ;)

9. JoeBarbaroNL

JoeBarbaroNL Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    heb deze gehaald omdat ik alle delen co-op speel met een vriend maar ik vind het echt wel een leuke games graphics zijn ook nog eens best aardig en voor de rest ik heb aan de vorige delen veel plezier beleefd dus dat zal met dit deel niet anders zijn ik vind dit een van de leukere co-op spellen

10. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik vond de cutscenes er helemaal niet zo verkeerd uit zien. De actie daarbuiten is alleen teveel been there, done that...

In co-op wordt het waarschijnlijk een stuk leuker.

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

12. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Op gametrailers staat ook een review van de game.

13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    @Dulle: de QLs van GB zijn zeker niet altijd informatief, ligt erg aan wie de QL doet. Ik neem ze altijd met een korrel zout. Buiten dat is een demo niet noodzakelijk (moet je ook weer downloaden), zeker wanneer er beeldmateriaal bestaat dat een aardige indruk geeft van de game.

Je weet toch ongeveer wat je zoekt en leuk vindt? Althans ik neem aan dat je dat weet met zoveel gaming ervaring onder de gordel. Dat maakt het inschatten van games op hun kwaliteiten vaak een stuk eenvoudiger. Het kijken van een QL is één van de vele middelen om deze inschatting te maken.

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
  15. JoeBarbaroNL

JoeBarbaroNL Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    heb hem net samen met een maat van me op hard uitgespeeld hele leuke aardige game precies zoals zn voorganger niet super maar ook niet heel slecht een degelijke game en vooral qua co-op beleving heel erg leuk

Deel Deze Pagina