[XOne] Borderlands 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Fuuuuuu :mad:

Hoe krijg je in godsnaam die Master Gee dood zeg.. Elke keer is de hele arena 1 grote acid pool.

2. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    tot 25 maart
    PC / Mac: WTWT3-CXSKC-9KFT3-TBBJT-ZX5FF
    Xbox 360: KJWTT-5RC95-TB9TR-W63JJ-FHJWS
    PlayStation 3: 5TC3B-9F653-5WW5J-9BCJT-J5T3T

3. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    golden key? :'-(

ik heb dan liever een skin en prefixed wapen :9 Verdomme tot lvl 50 gewacht en iets van 30 keys in totaal (heel veel oude codes deden het gewoon nog) en helemaal niks eruit gekregen dat ook maar een beetje leuk was..

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Die is erg apart en moeilijk legit te doen. Truc is hem steeds het laatste restje gas te laten absorberen. Dta heeft twee gevolgen: 1. ruimte loopt niet vol gas en 2. hij gaat langzaam (en steeds sneller) dood.

Meeste mensen doen hem door achter de rots bij de ingang te gaan zitten. Kijk maar op YT voor wat filmpjes!

5. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja bedankt, die cheap tactic heb ik dus gebruikt :lol: ongelofelijk zielige boss zeg, ik snap niet hoe gearbox erop komt :emo: Iets van een uur achter een of ander kut steentje te zitten omdat ik continue down ga en je alleen die wormen kan killen voor second wind. Ik kreeg het dus nooit voor elkaar om hem elke keer die acid te laten absorberen, daarvoor kwamen teveel wormen op een gegeven moment.

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Al die invincible bosses zijn lame en gewoon niet leuk imho. Voegen echt niks toe aan de game. Nog lamer is dat ze steeds deel uitmaken van de 'all quests' achievements.

7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Terra en hyperius vond ik tot nu toe wel meevallen, ook solo. Hoezo voegt het niks toe dan? Ja afgezien van de achievement hoef je het niet te doen en dat is eigenlijk de enige fout die ze bij gearbox hebben gemaakt. Door het als quest te maken zodat je het moet halen voor die achievement.

Ik vind het wel wat toevoegen :) de normale mobs zijn op dit moment veels te gemakkelijk om ook maar naar om te kijken.

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wist ik veel dat ook je bad ass bonus meegingen naar een nieuwe char. Wel erg overkill zo. 8)

9. MechromancerNLD

MechromancerNLD <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren ook begonnen met True Vault Hunters mode. Best lastig!

10. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Ja, inderdaad in het begin is het súúúper lastig. Maar na een tijdje ging het bij mij wel.

Ik vond die DLC met Mister Torgue's Campaign of Carnage, super moeilijk. Ongelovelijk gewoon, hoe vaak ik daar ben dood gegaan.

En Sir Hammerlock's Big Game Hunt was de moeilijkheidsgraden precies goed! Vond deze zeer vermakelijk om te spelen. :) (alleen de laatste eindbaas was pittig, maar toen heb ik gewoon onbekende mensen laten joinen)
    Kan niet wachten op de volgende :)

11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Vandaag komen ze met de nieuwe Vault Hunter :D, ik ben erg benieuwd.

12. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Lame, die zit niet in de season pass.. zie ik net.

Nog maar 4,5 uur wachten :thumbs:

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    alleen reveal of ook gelijk online? Ik weet niet of ik t ga halen, geen zin om telkens de storyline uit te moeten spelen daarmee.

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik ga hem zowiezo niet downloaden. Geen behoefte meer aan nog een keer de story idd. Dat is echt uitmelkerij nu ...

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hoe zie jij dan graag Borderlands DLC? Ja, de zwaar gevraagde level cap misschien, of zombie Island, maar er is al zoveel SP dlc en ik moet zeggen dat 2K en Gear het samen heel keurig doen met deze game. Alleen wil ik geen season passes en online passes in games hebben, dat vind ik nou uitmelkerij of geldtrekkerij.

16. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Hoevaak heb je Borderlands 2 al uitgespeeld dan?

17. Nelioka

Nelioka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe char valt mij wat tegen...

18. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
  19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nice :cool: UVHM oh shit 8)

20. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Hij is erg vet. Alleen zo karig dat als je de Season Pass hebt, deze character dus niet erbij krijgt. Dus je mag er gewoon los 10 euro voor gaan betalen.

Dan inderdaad ook nog eens die level cap increase, die los 5 euro kost of gratis is met de Season Pass.

Waar zijn die DLC's gebleven waar je een nieuwe area kreeg + level cap increase? En dan kon je eventueel deze character er nog bij pompen. Voor zoiets kan je dan wel 1200 punten vragen.

Ik wacht wel lekker tot de GOTY edition uitkomt waar alle DLC en meuk bij zit. Ga geen 15 euro neer lappen voor een level cap increase en een extra character.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina