Ik heb een vraag, zojuist spotify premium op mijn telefoon gezet. En mijn account is netjes gesynchroniseerd alleen nu heb ik nog niet spotify premium op mijn eigen laptop. Hoe kan dat? Als ik op een spotify banner klik kom ik in een betaalscherm maar als het goed is word alles betaald via hi.
Je kan met Facebook inloggen en met een username. Is dit gekoppeld en log je op zowel je mobiel als PC in op dezelfde manier?
Oke, nu ook Spotify premium. Nu 'volg' ik een aantal artiesten. Hoe krijg ik het nummer overzicht van die artiest nu op m'n phone of moet ik elke keer opnieuw zoeken voor een playlist van een artiest?
Sowieso, wat is dat artiesten volgen? Slaat helemaal nergens op geloof ik want het is niet dat je naar hun geluisterd muziek kan kijken.
je kan een artiesradio aanzetten, dat komt er nog een beetje bij in de buurt kan je op een telefoon ook de gratis versie draaien?
Premium is echt geweldig, kan niet meer zonder! Ja, klopt. Alleen komen daar soms te vage platen voorbij. Maar goed, bedankt!
Dacht zojuist, laat ik ook eens Spotify proberen. Weiger om bij een andere dienst in te loggen met Facebook, dus dan maar accountje aanmaken. Zijn alle mogelijke gebruikersnamen die ik geprobeerd heb in gebruik, yeah right. Doei, dan geen spotify.
Viel mij ook al op, was eerst 10 uur toch? Maar ja, ben nu verwend met Premium... Zolang die het blijft doen! Overal muziek, laptop, foon... Alles!
Heb Premium 2 maanden geleden opgezegd, maar voel me nu wel genaaid met zo weinig luistertijd. Windows Music vind ik maar kut, dus dat gebruik ik ook liever niet.. hmmm
Ik heb een paar nummers op mijn laptop staan die ik wil synchroniseren naar mijn iphone maar dat lukt maar niet. Spotify op de laptop ziet mijn iphone niet staan tussen apparaten terwijl ze wel op dezelfde wifi netwerk zitten. Wat kan ik hieraan doen ?
Hmmm, vaag... dat zou gewoon automatisch moeten gebeuren. Bij mij update die meteen. Sluit anders even alles uit/af en probeer het nog 's.