Ik had hier wat getypt over de springsale, wat dus net boven mij is gepost Aanbiedingen daarin zouden GoD, add-ons en films ofzo zijn.
Om de zoveel tijd laat ik mijn PS+ abbo verlopen omdat ik dan verdrink in té veel games. Hij heeft ook wel een punt, maar ik ben het, zoals ik zeg, niet helemaal met hem eens. Het is niet zó dramatisch. Het kan en moet beter, maar ik heb het laatste jaar toch goede deals opgepikt. Al kijk ik niet echt naar de wekelijkse DotW's, maar meer naar de specials met Kerst, de GoD aanbiedingen. (en met die verse in het geheugen kan ik al helemaal niet zeggen dat MS het niet boeit of nooit een goede aanbieding heeft)
Dat is met PS+. Dus echt gratis is het ook niet. Neemt niet weg dat het nog steeds vaak goede spellen zijn en gewoon een toffe service. Als ik wat vaker achter mijn PS3 zou zitten had ik het ook zeker genomen. De specials zijn over het algemeen wel aardig. Alleen zie je die vaak weer kort daarna als DotW terug komen. En ik heb ook wel leuke aanbiedingen opgepikt, ik wil ook helemaal niet beweren dat er nooit iets tofs tussen zit. Maar goed, beide zijn we het er in ieder geval over eens dat het wel beter kan.
Ik vraag me af of MS iets gaat 'leren' van het succes van PS+ of dat ze stug op hun manier doorgaan. (als iets dergelijks al komt zal het waarschijnlijk toch niet naar Europa komen, haha )
Ik heb het waarschijnlijk sowieso gehad met Xbox. Was een groot fan van de eerste Xbox, en ook de 360 was jaren prima, maar sinds ze een paar jaar geleden de focus verlegd hebben naar Kinect en dashboard-apps, vind ik eigenlijk alleen de exclusieve XBLA-releases nog de moeite waard, en ik vermoed dat steeds meer van die developers toch straks voor Steam en/of Android (o.a. OUYA) gaan kiezen. En gelijk hebben ze, wanneer je de berichten over de kosten van simpele updates enzo mag geloven. Sony heeft daarentegen de laatste 2-3 jaar veel goeds gedaan om mij ervan te overtuigen dat daar de focus nog wel gewoon puur op mijn behoeften als gamer ligt, en PSN+ is een veel betere dienst dan XBL Gold, dus waarschijnlijk komt er wel sowieso een PS4 in huis. De PS3 was mijn eerste console van Sony, en het is zeer zeker niet perfect (idiote laadtijden, waardeloze downloadtijden, matige controller, etc etc), maar wat betreft value-for-money vind ik het toch stukken beter dan de 360 de laatste tijd. Uiteraard is het afwachten waar Microsoft mee komt de volgende generatie om een definitief oordeel te vellen, maar voorlopig ben ik wel van mening dat mijn voorkeur dus uitgaat naar Steambox en PS4 en eventueel een OUYA of soortgelijk Android-apparaat, dan dat ik voor een nieuwe Xbox ga. Sowieso neig ik nu naar de Steambox omdat ik een beetje moe word van het gebrek aan backwards compatibility bij de nieuwe consoles. Iets wat je met Steam toch minder zult hebben.
Voorjaarsuitverkoop op xboxlive!! http://www.xbox.com/nl-nl/live/spring-sale?uid=2518260&tid=&CID=EMEA_CRM_Xbox_1046602_2032013_60908
Nice, nu dan toch Dragonborn DLC voor Skyrim 50% korting, hopelijk gaan ze dat dit keer niet opnieuw last-minute annuleren.
ja precies, wel vette aanbiedingen ik ga sowieso halen: -Dragonborn -Dawnguard -Max payne pass voor de 3 add ons -Spiderman shattered dimensions -ninja outfit van dead rising 2
Hmm, had op wat meer gehoopt dan een herhaling van de onlangs gepasseerde deals, waar al weinig variatie in zat. De christmas deals (veel XBLA games voor helft van de prijs) waren super en bij de GoD actie zaten ook een paar leuke deals. Bij de voorjaarsactie zit voor mij niets tussen.
Volgens mij is de MP van MP (lol) best wel matig tegenwoordig door glitches van wat ik had gezien. Echt veel mensen spelen het ook niet meer. Dragonborn haal ik wel, hopelijk nog Omega voor ME3 in de aanbieding. Dan heb ik alle DLC wat ik nog wil spelen deze generatie.
ja de multiplayer bedoel je?! Maar die pass gaat om 3 dlc add ons... "Met de Rockstar Pass voor Max Payne 3 kun je alle uitbreidingspakketten voor Max Payne 3 met korting kopen. " of begrijp ik het nu verkeerd?
Ja maar die add ons zijn voor de multiplayer. Heb je volgens mij niet echt veel aan meer, of je moet de MP nog veel spelen.
huh, ik snap er geen kut meer van http://marketplace.xbox.com/nl-NL/Product/Rockstar-Pass/d0e5d757-4e6f-4deb-835b-06915402f92a volgensmij heb je gelijk
ik ben de aparte eens gaan bekijken en het zijn idd enkel multiplayer add ons : / thanks voor de heads up xD moet toch eens wat vaker de beschrijving lezen haha
ik ben niet helemaal op de hoogte, maar zijn er single play add-ons voor MP3? Ik dacht alleen multiplay maps, etc. En wat kost de pass in de aanbieding? Ik zit op werk en daar is alle game gerelateerde zooi geblocked, behalve gek genoeg deze site . Alvast bedankt!