Ook opgepikt net bij media markt. Zag op filmpjes wel gewoon locust vs cog, en ook active reload. Dus ben benieuwd, nu snel naar huis en uittesten!!!
ik ga nu ook spelen geef straks wel mn mening maar ik ga er gewoon vanuit dat mn mening niet zal veranderen
Inderdaad. Wel heel erg jammer. Zo ff punten halen voor VIP pass Koop je 2100 ms punten doet de code het niet terin zooi
Jep! Alex, Marcus, Classic HB en de steelbook. In het gesealde doosje zat ook nog de Gears 1 code en een code voor 2 dagen Gold.
Hebben jullie me al geadd: IRGIORGIO Active reloads eruit is wel beter hoor. Mensen, waaronder mezelf, pre-activede alles... samen met stopping power eruit een goede verbetering... alleen niemand snapt de toevoeging van de Gears 2 2-piece
Hoe zit het met die code van de hammerburst die bij sommige wordt meegeleverd, kun je alleen de hammerburst krijgen met die code? Bij mij zat alleen de GOW1 code.
Krijg je trouwens nog wat voor het hebben van savegames van de vorige delen? Vind ik altijd wel leuke toevoeging.
Jah die kreeg je bij preorders. Nee want People can fly hebben volgens mij nog nooit een vorig deel gespeeld. Denk ook niet van gehoord
Skyrim is ook enkel SP dus het hoeft geen MP te bevatten voor een subforum, buiten dat was mijn opmerking sarcastisch uiteraard. :b: Game net opgepikt bij gamemania en had Fenix, Alex, GoW 1 en Hammerburst codes er idd bij. Maar kijken of ik met GoW 1 code nog iemand blij kan maken aangezien ik zelf de steelbook versie van 1 nog heb.
Nee, pre order only. Was het standaard machinegeweer van de Locust, dit wapen is samen met de Locust uit de MP gehaald.
In de eerste hoofdstuk in Campaign van GoW Judgement, speel je met de hammerburst. Ik vind het echt lame om alle content bij de disc content apart verkopen op xbox live marketplace of via de actie bij diverse winkels. Ik hoop niet dat de toekomstige trend wordt. bijvoorbeeld - koop 6 nieuwe maps voor 400MS points, terwijl 6 nieuwe maps al op de disc staat. Dat klopt toch geen **** van ?
Ja, maar het gaat om de MP. Daar zit geen locust in. Ik vind het juist wel mooi dat ze alles los doen en proportioneren, zo heb je er langer plezier van.