[PC] Guild Wars 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 23 dec 2012.

  1. Seh

    Seh Guest

    De game geïnstalleerd op mijn nieuwe pc'tje. :cool: Ziet er nice uit.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb er nog niet lang mee gespeeld, maar ik had wel bij het eerste arme konijntje wat ik vermoorde een nieuw record gezet voor de hoeveelheid damage in 1 hit. Yay, het is beter in konijntjes vermoorden! :+

    En bij dat nieuwe chapter dus leaderboards... Is dat dan eindelijk de eerste stap richting een website zoals dit (maar dan beter)? Ik eis dat zoiets eindelijk eens komt! :p Zoiets had er imo al vanaf de eerste dag in moeten zitten.
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Lijkt het wel wat op, eerst dus alleen die dingen en daarna uitgebreider, ben benieuwd!
     
  5. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Nieuwe chapter. Hm, dat betekent toch wel hopelijk dat je nog steeds die lost items kan vinden om ze aan refugees in LA te geven? Moet er namelijk nog drie. Zou jammer zijn als dat niet meer kon.
    Zal eigenlijk wel aangezien je ook nog steeds die dingen van lijkjes van refugees kan plukken.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik vind die ondingen steeds niet. :+ Ik heb er 2, maar ook alleen maar omdat een vage locatie in de chat voorbijkwam.

    Misschien moet ik gewoon met CTRL ingedrukt de hele map uitkammen. :p

    Ondanks dat ik al lang klaar ben met die refugees blijf ik wel op die borden timmeren, ze 'assisten' etc. Geen idee waarom eigenlijk.
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ah gewoon vragen waar ze liggen. En idd met ctrl zoeken maakt het ook een stuk makkelijker. Op zich zijn ze niet moeilijk te vinden. De meeste liggen min of meer wel bij elkaar in de buurt.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    Die bovenste is een beetje een gok. Daar ergens lag ie volgens mij. De andere 2 kloppen wel.

    Nu nog maar 2, yay! :+
     
  9. Seh

    Seh Guest

    Gisteren weer gespeeld en speelt wel weer lekker zeg, alleen zo alleen is zo saai meestal. :'-(
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ach, je hebt er ook gekken tussen die 3 kwartier wachten op een draak die in een paar minuten is verslagen :+
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    *kuch... O-) :+
    Hey, een redactielid? Sinds wanneer dat? :+

    We hebben helaas geen XBW Guild, maar als je echt samen wilt spelen schijnt deze goed te zijn: http://www.lowlandlions.nl/
    Casual guild waar Jorrie in zit (ik neem het promoten even van hem over :p)

    En bij de group events kom je natuurlijk genoeg volk tegen. Heerlijk om met tientallen mensen zo bezig te zijn. :D

    (wat is je naam/profession/race/server etc voor in de startpost? Misschien met een screen?)
     
  12. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Seh

    Seh Guest

    Ja, sinds vandaag haha. Ben alles nog een beetje aan het uitvogelen. :+

    Ik zal eens kijken naar die guild dan!

    En hoogste char is pas 29, Ivy Green en is een ranger. Verder nog wat ander spul maar niets noemenswaardig. Screentje zal ik binnenkort eens maken.
    Edit: Screenshotje:
    [​IMG]
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hey, nog een Sylvari Ranger. :+ *toegevoegd aan de startpost*
    Op welke server zit je?

    Gisteren,

    Druk bezig geweest met het Grenth Event in...ehm... Cursed Shore? ofzo... :p
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Wat is het met deze events waardoor sommige mensen die meedoen bloed irritant worden. Hele tijd maar janken dat je niet op de grond mag blijven en liggen en dat je 348 kilometer terug moet naar een WP om dan langzaam terug te hobbelen. (en hopen dat je onderweg niet vermoord wordt).
    Kijk, een tip is niks mis mee, maar die ondertoon wat die gasten altijd hebben. Vreselijk. Arrogantie druipt er af en je krijgt langzaam het idee dat ze de game alleen nog voor het grinden spelen en niet meer omdat ze het leuk vinden. Who gives a shit als mensen op een revive blijven wachten.
    Zal wel hetzelfde soort volk zijn wat met hoge stemmetjes door de microfoon zitten te schreeuwen met CoD. :D

    En een heel weirde JP gehaald.
    [​IMG]
    Ik liep door een gangetje en opeens had ik blijkbaar een JP voltooid. 8) Zou fijn zijn als ze allemaal zo waren! :+

    Oh, en ik heb de flamethrower met mijn Engineer.
    [​IMG]
    Damn, effectief wapen. De nr.2 skill midden in een groep vijanden gooien en je bent al voor een groot gedeelte van hun af.
    (maar als ik die flamethrouwer behoud kan ik wel een turret minder plaatsen. :mad: keuzes...)
     
  15. Seh

    Seh Guest

    Op Shiverpeaks zit ik! :)

    Ben ook maar even een warlockje begonnen, vind ranger een beetje saai soms.
     
  16. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Die WP bij temple of grenth is echt 15sec lopen terwijl die bossfight wel 10min kan duren. Is prima te lopen aangezien er tijdens het event friendly NPC's zijn die de mobs aanvallen.


    Als er iets saai is is het Necromancer wel :emo:
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    lol, nee. 8) Dat waypoint was natuurlijk contested. ;) Net als de 2 daarna.

    En dan nog, het gaat me om het toontje waarop die gasten bezig zijn. Niet of ze een punt hebben.
     
  18. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Zijn er nog meer mensen op de server Ring of Fire?
    Voeg mij maar toe: Tiggernitz
    Ben op het moment een lvl 57 Sylvari Ranger
    :thumbs:
     
  19. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dat soort gasten kom je overal, bij elk spel wel tegen. Maar zelf vind ik het bij GW nog wel meevallen.
    En wachten op revive vind ik zelf helemaal niet vreemd. Zelf revive ik altijd, mits ik dat kan. Daarbij zijn er ook met regelmaat warriors met warbanner bij events die daarmee reviven. Zoals ik......
    En zeker dat is nog altijd sneller dan dat iemand dood gaat en dan vanaf een waypoint terug moet komen. En mogelijk zwakker is doordat armor kapot is.

    Net de laatste items van lost and found gevonden. dus die is ook weer binnen.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kom gewoon naar de Far Shiverpeaks server! :+ (ik voeg je iig aan de startpost toe. Voel je vrij om een screen van je character te posten, dan zet ik die er ook bij)
    Ja, helaas kom je dat soort mensen overal wel tegen. Mijn irritatie vermindert er helaas niet door. :p

    Vreemde is dat de GW community altijd heel vriendelijk is, maar zodra er een Lyssa, Grenth of iig zo een high level 'altar' event wordt gedaan komt het gespuis uit hun holletje gekropen. :+

    Maar wat is dat met zo een warbanner? Revive je dan sneller?
     

Deel Deze Pagina