[XOne] Gears of War: Judgment

Discussie in 'Games' gestart door UpInSmoke0611, 2 jun 2012.

1. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Het IQ van sommige Nederlanders is ook echt afschuwelijk zo te zien.

Enfin, de campaign is geniaal maar ik vind de MP echt waardeloos. Zodra ik de uitdagende achievements behaald heb ga ik weer terug naar 3.

2. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Wie zet 'm dan ook op Nederlands.:D

3. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij logisch dat je je Xbox location setting op Nederlands hebt staan. Neem aan dat het met deze game net is als bij Halo 4 en Nederlands dan meteen gedwongen wordt en dit niet te veranderen is tenzij je je locatie wijzigt.

Leuk dat ze de moeite nemen om het allemaal te vertalen maar a) maak het optioneel en b) Nederlands is gewoon geen goede taal voor dit soort games/termen en c) neem aan dat het overgrote deel van de doelgroep er zich eerder aan stoort dan er blij mee is en het meer voor verwarring dan duidelijkheid zorgt.

4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat een kutspel is het geworden zeg. Stimnade hier, stim nade daar, 2 piece overal
    Vreselijk.. mensen beginnen een battle door een stimnade te gooien, daarin te gaan staan of je een mep te verkopen en je kan dan al niks meer

Leuk, koop ik een vet dure Astro headphone.. maakt EPIC zo een kut game dat als mensen 5 verdiepingen boven je aan het vechten zijn, het dan lijkt alsof ze achter je vechten..

Lees net dat je in Execution alleen met spot en smoke kan spawnen.. beter is dat waar en wordt die gamemode nog wat

Laatst bewerkt: 23 mrt 2013
  5. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, zie net dit:

Lijkt er niet op alsof ze dit binnenkort gaan verbeteren dan. :\
    Moet zeggen dat ik het ook een beetje apart vind dat de Senior Multiplayer gast van Gears constant loopt te tweeten over wat ie op Call of Duty MP allemaal wel niet doet...

Ook reactie van PeteNub op Stim grenades die de game verpest:
    - Gebruik Frags om te counteren.

Wat voor idiote respons is dat, ja laten we iedereen frags de map over gooien, daar wordt de game beter van8)

6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik kan wel janken.. Iedereen is B aan het spammen zodra ze je zien.. haal het dan weg bij de Gnasher zelf. Die PeteNub is een noob, daarom zet hij al die noob dingen erin. In de stream laatst liep hij constant te melee'en.. Telkens als ie iemand zag was het B, B, B, B

En use frag to counter, wat als je die niet hebt.. en als je met een ink of smoke of spot spawned... Volgens mij hebben ze al die dingen op papier verzonnen, geprogrammeerd en niet eens getest..

7. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ja als ik de video's zie is het niet iets om blij van te worden nee...
    Snap het echt niet, Gears 3 MP was bijna perfect en dat gooien ze nu zo radicaal om...

Mijn respect voor PeteNub is nu ook gigantisch gedropt, dacht dat hij nog wel enigszins oké was toen ie nieuw was bij deel 3 maar dit zijn echt replies van niks. En dat 90% van zijn tweets over CoD gingen vóór de release van Judgment zegt ook wel genoeg.

Deze game laat ik voorlopig mooi links liggen en die VIP Pass zal er zeer waarschijnlijk ook niet komen, misschien als ze straks dit soort dingen patchen. Quinn Del Hoyo was ook al zo'n noob, kunnen ze niet iemand aannemen die het beste met de Gears-franchise voorheeft voor MP-afdeling ofzo?:confused:

8. Bacci

Bacci Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Ja ik vind die gozer ook raar, ik volg hem al een tijdje op twitter, allemaal van die 12 jarige tweets en op een gegeven moment werd het irritant en volg hem niet meer. Die 2 piece is erg frustrerend, ze hoeven alleen de stuntijd te verminderen en de damage ook, dat zijn letterlijk 2 waardes die ze in 2sec kunnen veranderen. Toen bij die stream liep die ook alleen maar te praten over hoe geweldig hij het vind om melee te gebruiken, stelletje kinderen die amerikanen.

9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    [yt]BcPYUWtJMOI[/yt]

Ik weet niet hoe ik het op de seconde moet zetten.. maar bij 3:12 heeft Spev (die gozer) het erover en zie je hoe irritant het is bij 3:30

10. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Precies dat.. Stim nades zijn zo belachelijk, kan gewoon echt niet dat ze dat getest hebben.

Die shotgun is ook echt bizar.. De ene keer schiet je ze zo uit elkaar de andere keer moet je 3 keer point blank schieten en gebeurd er nog niks..

11. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Net domination gespeeld, wat een aanfluiting. Hopelijk brengen ze snel een execution mode. Survival is ook niks, vooral omdat je een keuze moet maken uit 4 characters met een load out van niks.
    Single player is wel goed.

12. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat spongen had ik toen al gezien. Maar dat bashen is wel erg ja... damn! 8) Doet me een beetje denken aan Gears 2 voor die update. Dat was toen ook zo fokking hinderlijk! :+

Trouwens...
    :lol:

13. TeeJay

TeeJay Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    doet me stiekem goed om te lezen dat de multiplayer niet goed ontvangen wordt.

ik heb zelf ook de game ff kunnen uitproberen bij de saturn hier in venlo. twee potjes private ffa tegen bots gespeeld, en ik werd er niet vrolijk van. er zijn 2 dingen die ik als positief kan benoemen: active damage weg (fuck actives in gears 3, 1 schot downs of fucking rood na 1 schot etc.) en de range van de shotgun is iets of wat generfed, dus hard aimers hebben het iets lastiger in deze game. ik vind de shotgun eigenlijk best veel op de gears 1 shotgun lijken, hoe die speelt en klinkt.

jammer dat je niet veel aan zo'n gebalanceerde shotgun hebt als melee weer zo dominant is als gears 2... zucht. movement was ook fucked, leek wel een heel stuk slomer. er is ook een soort delay nadat je rolt, of ligt dat aan mij?

btw, hoe werkt de sawed off precies in judgment? ik zag dat die hetzelfde mikpunt had als de gnasher, heeft ie niet meer die dikke wijde range?

14. Rob X Tiger

Rob X Tiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    altijd maar klagen maar jullie zijn nooit tevreden.

Verbeteringen :

bijna geen lag meer
    geen tag granaat op de muur of op de grond
    twee verschillende snipers wapen
    Free for all
    geen active reload
    grotere maps
    skin packs en gun camo packs
    Gears of War judgement heeft goed nagekeken van GoW 1
    Two pieces werkt uitstekend (helemaal niet irritant aan want dit zat allang bij GoW1)
    Overrun (nieuwe mode)
    Survival (nieuwe mode)

DLC :
    Execution
    King of the Hill
    (waarschijnlijk ook Warzone bij)
    Nieuwe maps

DBNO komt wel terug als de eerste DLC uitkomt !
    Is alleen beschikbaar voor Execution.

Ik had vandaag echt iets meer dan 10 uur gespeeld met vrienden. Gameplay is dus dik in orde.
    Heerlijk top actie, bijna iedereen gebruikt shotgun, dit is ook een VOORDEEL !

Laatst bewerkt: 24 mrt 2013
  15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Dat noem jij een voordeel? En de andere wapens dan? Shotgun is zwaar overpowered, altijd al geweest. 8)

16. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Nee hoor, helemaal niet. Wordt liever gekilled door een gnasher dan door iemand die staat te sprayen met een lancer ofzo.

17. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Die meeste verbeteringen die je noemt zijn geen verbetereringen.
    2 pieces vindt je niet irritant omdat dit in deel1 ook zat? Maar je bent blij dat de active reload eruit is, dit zat ook in deel 1 al. En de lag zat er toen ook in, moeten ze eigenlijk ook weer erin stoppen. Execution zat er toen ook al in, net als warzone.
    Grenade taggen kan niet meer, in plaats daarvan begin je met grenades en vliegen ze om je oren.
    Nog geen een goede shotgun battle gezien, zodra er een shotgun battle aan de gang is wordt een een granaat tussen gegooid.
    Weapon swap met Y en granaat gooien met LB is ook een erg vreemde beslissing.

Ik ga pas weer online spelen als execution terug is in ieder geval, de modus waar gears omheen gebouwd isl.

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Helemaal niet. Het is zo dat de meeste battles in Gears om CQC draaien en dat de shotgun in het voordeel is. Shotgun neemt ook meeste skills, strafen, wallbouncen, popshotten, blindfiren, reactionshot, flick shot, etc etc vergen allemaal uren om te masteren. Die gare assault rifles zijn leuk maar is gewoon sprayen

2piece is wel anders dan Gears 1. Als je in Gears 1 geschoten werd tijdens de melee animatie werd je zelf gestund. In Gears 2 was het zo erg, iedereen begon een shotty battle met een melee omdat dit je tegenstander stunde en automatisch je gun op hem richtte, dit is nu weer terug in Judgment en is hier nog sneller en erger door de stim nade. In welke shooter begin je met een klap uit te delen voor je een battle aangaat :confused:

19. J4mie

J4mie Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    De vraag is of het bij Execution nog steeds 5 rondes blijven, en niet first to 50 kills zoals bij TDM...

20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoe gaat exe nou weer first to kills zijn.

En de gamemodes met dlc worden nieuwe. Geen oude

Deel Deze Pagina