[XOne] Diablo III?

Discussie in 'Games' gestart door jelle333, 30 mrt 2003.

1. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
  2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
    Diablo 3 is toch PS3/PS4 exclusive?

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dat zal Blizzard inderdaad wel hebben gedaan met consoles in het achterhoofd, maar ik voel me wel altijd beledigd als weer eens het 'console gamers zijn dom' argument komt. :mad: Wij kiezen er niet voor om 'domme' games voorgeschoteld te krijgen.

4. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Komt gewoon omdat een game op de console veel minder ingewikkeld kan zijn dan op de PC. ;) Maar ik ben wel benieuwd of veel mensen dit gaan spelen op een console, want het lijkt me dat als je de franchise al interessant vindt je de game gewoon op de PC gekocht had. 8)

5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Ik vond D3 ook minder in vergelijking met D2 en dat kwam vooral door het skill systeem en het afnemen van het upgraden van je stats bij een level up.

En ja, ik heb een vermoeden dat Blizzard dit gedaan heeft om D3 geschikt te maken voor de consoles... Niet dat een console gamers hier niet mee om kan gaan. Deze gamers hebben immers bakken ervaring met o.a. (J)RPGs en de stats periekelen die daarbij horen. Dus de beslissing blijft vreemd. Het is in ieder geval een compactere game geworden, meer gericht op actie en minder gericht op het statistieken en het tweaking aspect (puur karakter gebaseerd, loot tweaking is er ruim voldoende).

Dacht dat ie ook voor de Microsoft console een release krijgt Reckuuza, al is dat nieuws nog niet officieel bevestigd.

Laatst bewerkt: 21 feb 2013
  6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Qua controls ja, maar qua stats en weet ik veel wat nog meer niet. Het is iig iets wat je vaker hoort. Games voor de domme console spelers. Pfft. :mad:

Hoe dan ook, ik heb een tijd terug de gratis versie van DIII gedownload op de PC. Misschien maar eens uittesten...

7. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    De bediening lijkt mij ook een lastig punt bij dit soort games, maar volgens mij is dit toch al vaker gedaan?

8. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Komt de game überhaupt uit op de 360/Durango? Of is hij echt console exclusief voor PS3/4?

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Nee hoor, hij is ook op de PC.

10. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Alleen aangekondigd voor PS3/4.

En ik zie het ook echt al voor me loot oppakken en in-game typen of items linken met een controller. :lol: Ik wil het eigenlijk wel proberen, maar wedden dat ik dan de game nog eens moet kopen/niet met me bestaande account kan inloggen.

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja, als ik het op de console ga spelen wil ik wel mijn pc characters meenemen idd.

Verder snap ik eigenlijk niet waarom iemand dit op de console zou willen spelen. Tenzij je geen goede game pc hebt... maar de Diablo specs vallen reuze mee.

12. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt eerder van die top down Baldur's Gate games gehad op PS2 en Xbox.

13. eropit

eropit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sacred 2 had dat ook. Mss wel niet zo'n denderend voorbeeld... :+

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Torchlight op XBLA was er toch ook?

15. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    lekker in co-op vanaf de bank :) lijkt me heerlijk, torchlight is ook prima te spelen op de consoles

16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Ik denk dat D3, ondanks alle klachten van de PC crowd, als een heel leuke console game kan uitpakken.

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Die moeten sowieso hun mond houden. Gamers zeuren al zoveel, dus wees blij dat die titel ook ergens anders op uit komt. Tijdje geleden was PC gaming nog zo dood, nu krijg je een stukje erkenning, is het weer niet goed. :emo:

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Weet alleen niet of er dan nog veel vraag naar is, als deze uiteindelijk uitkomt. Ik bedoel pc gamers hebben hem al gespeeld en console gamers gaan liever aan de slag met Halo 5, Killzone, Watchdogs en andere nextgen shizzle ...

Heb zelf uiteindelijk de Mac versie gekomen en ben niet verder gekomen dan Act 2. Deels doordat ik gewoon niet meer zo graag game achter een desktop game, maar ook omdat er veel gavere games te spelen zijn. Misschien is dat diablo concept toch minder lang houdbaar dan gedacht ?

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    [yt]XaPCXJDkc6g[/yt]

Pas op! Major spoilers! 8)

20. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Inderdaad ja!

Zat m gisteren niets vermoedend te kijken wordt zowat de hele endgame uit de doeken gedaan in een announcement trailer :confused:

Deel Deze Pagina