Ik moet ook nog volop met Tomb Raider verder en een aantal backlog games, maar ach...Infinite moet ik gewoon hebben.
Oke, wtf Bij Green Man Gaming staat dat ik 3x Bioshock Infinite heb betaald terwijl dat maar 1x zo was. 2 waren afgeketste betaling waardoor ik nu 3 keys voor Bioshock Infinite heb Wat moet ik hier nou mee doen
Ben benieuwd hoe die op de PC draait. Volgens mij moet die daar wel beter draaien, aangezien IGN die versie een 9,5 gaf Het rotte is wel dat ik hem nu zo graag wil spelen, maar dat ik toch echt eerst deel 1 en 2 wil spelen Maarja ben ook nog steeds bezig met Mass Effect 2. Nadat ik Mass Effect 2 heb uitgespeeld, wacht ik toch nog even met Mass Effect 3. Tomb Raider en Dishonored heb ik ook nog staan in Steam Pfff ik speel al veel minder games dan jaren geleden, maar zelfs nu is het soms nog teveel.
Ja weggeven / verkopen alls je de rekening van die 2 toch niet krijgt! Ik kan hem helaas niet op mijn pc spelen / zegt can you run it!
Haha, ik bedoelde meer om eerlijk te zijn naar die site of niet Codes die zijn denk ik al vergeven dus helaas
Jee zijn ze weer zo bezig ....... juist omdt ik dat filmpje zag had ik zoiets van ...... ik wil hem wel gaan spelen! Ik ga zo kijken of hij wel op mijn laptop kan want far cry 3 heb ik draaiende!