Mij was het jammer genoeg niet gelukt om genoeg EMS te krijgen, echter heb ik wel een gratis dlc met ME3. Best raar, want ik heb alleen de Geth niet aan mijn kant gekregen als war assets wat SP betreft.... en toch niet genoeg The arrival Spoiler heb ik al gespeeld ja en daarom begin je in deel 3 in custody
Was dat voor het uitgebreidere einde? Want voorheen moest je wel MP hebben gespeeld om het beste einde te krijgen.
In Mass Effect 3 haat ik de leiding van de Salarians ook. Krogan leiding is veel cooler. Dalatrass mijn reet.
[Yt]A0wM24K1dgU[/yt] Thanks voor alles BioWare. Benieuwd wat de toekomst gaat brengen. En vooral hoe EA daar mee te werk wil gaan. Geen nutteloze prequels zoals wat ze nu met Gears Of War en God Of War doen. Spinoffs zijn zeker welkom, zolang er maar net zo veel liefde in zit als de trilogie.
Ik bekijk het filmpje van Fiasco later wel, moet zo weg, maar ben het wel met hem eens dat in de rest van zijn post. En ik wil veel meer RPG elementen in volgende Mass Effect games. Mass Effect 2 was daarin zwaar teleurstellend.
Volledig mee eens Is de DLC van ME3 eigenlijk de moeite waard? Heb alle DLC van ME2 gespeeld en die was erg wisselend in kwaliteit vond ik. Daarna gelijk met deel 3 begonnen en die in één ruk utigespeeld
Absoluut de moeite waard, al staat Omega wel ver achter op de rest. En Leviathan is gewoon awesome, maar kan er niets over zeggen zonder major spoilers, zelfde geld voor Citadel, die gewoon hartverwarmend is op sommige momenten. Doe die trouwens wel met een savegame waar nog heel veel ME I en II personages leven.
Hoewel in deel 2 de RPG elementen idd erg teruggeschroeft is, is die qua gameplay en overall game toch beter dan deel 1 IMO. De main missies in deel 1 zijn top, maar de rest.....dan heb ik toch echt liever deeltje 2. Oh, btw; elke keer als ik nu Martin Sheen zie/hoor op TV zie ik hem als de Illusive Man. Één van de beste bad guys ooit in games IMO!
En Kai Leng vind ik echt de slechtste van alle bad guys of characters die daarbij horen. Man, wat een ellendig personage met zijn samurai blade, fok off.
Dus Leviathan en Citadel DLC zijn de moeite waard? Hoeveel uur per DLC en achievo's? Kai Leng was fuuccking hard gasten. Die battle in Illusive's man's kamer. BESTE. OOOOIITTT
Nee, vond meer het eindgevecht een stuk beter. Wat betreft die DLC: Allebei samen doe je er wel meer dan 10 uur over, afhankelijk van je difficulty. Het geheim van de speelduur zit hem vooral in Citadel, met name na het verhaal van die DLC en de mogelijkheid om steeds terug te komen en scores in een extra arena te verbeteren. Het verhaal en de epiloog scoren echter dik. Leviathan vertel ik liever niets over ivm spoilers, maar het heeft te maken met de Reapers, die hier een kleinere rol hebben.