Vrede begint bij jezelf. Als je zelf al opgeeft, kun je dan verwachten dat anderen het wel blijven proberen? Peace!
Lol. Mee eens. Mja er schijnen members zich te storen aan die afsluiting en ik wil niemand tot last zijn. Ik kan er mee leven dat ik hier op het forum dan maar geen afsluiting gebruik.
Video werd verwijdert Upload het wel weer als het de 26e is. Als het de 26e is kunne ze toch niet zeggen ja je mag het niet uploade.
En als je het filmpje een andere naam geeft dan ook? Was ook zo met TR. Raar dat ze gratis promotie tegenwoordig niet meer op prijs stellen. Post hem anders in een nieuwsgroep of zo!
Wat is er zo leuk aan om het eerste half uur al helemaal te weten? Gewoon nog 2 daagjes wachten en zelf aan de slag gaan.
Klinkt mischien vreemd maar kijk graag gameplay terug xD Ik maak regelmatig me pc schoon en zoon video is al gauw 4gig 30min vandaar dat ik alles op youtube zet.
Kan een Songbird Edition krijgen voor een leuke prijs. Heb de Premium Edition al, dus de enige toevoeging is het beeldje. Hmm lastig!
Maar het enige extra is het beeldje. Dit volgens mij opzich niet eens heel bijzonder is. Twijfel daarom nog, want is best wel een flinke meer prijs.
Klopt, alleen die figurine. Die is opzich wel mooi, maar had er helaas toch geen plek meer voor en de Big Daddy blijft sowieso de vetste!
Morgen toch maar even Saturn bellen, wie weet kan ik hem al oppikken, vast niet, maar you never know.