[XOne] Gears of War: Judgment

Discussie in 'Games' gestart door UpInSmoke0611, 2 jun 2012.

1. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Je hebt de game al gespeeld?

@RDVD : Ik vermaak me ook prima met de game, zowel SP als MP. Bij MP zijn wel wat patches nodig maar zo rampzalig slecht als de meesten hier doen overkomen is het echt niet. Maar ja, wat onzin uitkramen is nu eenmaal erg makkelijk.

2. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Met de SP vermaak ik me ook prima.

Tja, smaken verschillen. Ik heb deel 1,2 en 3 honderden uren gespeeld. Ik vind het vooral erg jammer dat er geen execution mode is, dat zou voor mij al een stuk schelen. Dat was wat ik leuk vond. Als je dood was dan deed je de volgende ronde pas weer mee, dat maakte dat de gevechten intenser waren. In je eentje nog winnen tegen drie man, heerlijk als het lukte. Nu ga je dood en begin je meteen weer met de huidige modussen.

Laatst bewerkt: 25 mrt 2013
  3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Zeg maar gerust zo een 500uur per game denk ik voor mij. Kvind Judgment wel ok maar niet die wow. Teveel dumbed down.

Maja patch die shit en het wordt speelbaar. Ook heb ik nog niet echt in een team gespeeld. De maps en 1 wapen layout promoten teamplay niet

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Met Warzone toch ook? Daar kon je iig niet opstaan, en als je bij Warzone dood ging dan was en bleef je gewoon dood tot het eind van de ronde.

5. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Warzone was ook dom. Execution was voor de bazen

6. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Mee eens dat smaken verschillen, maar om te weten of het jouw smaak is moet je wel eerst proeven. Gaat mij meer om het feit dat door sommigen de game volledig wordt afgebrand terwijl ze de game geeneens gespeeld hebben. En bij elke negatieve post van iemand over de game niet weten hoe snel ze een +1 moeten neerzetten. Maar ja game is 18+ dus sowieso niet voor kleuters.

7. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, maar ik speelde execution. Warzone mag er van mij ook in totdat execution er is.

:cool:

8. Rob X Tiger

Rob X Tiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als iemand je slaat, dan moet je ook blindfire schieten of met linkerpook naar rechts of links duwen terwijl je blindfire op de tegenstander schiet.

Er is altijd een uitvlucht ;)

Ik heb het over 2 piece, he

9. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Fixed.;)

Om alles maar te gaan 'proeven' omdat er een klein kansje is dat het jouw smaak is is niet erg praktisch of slim. Die video's en een paar belangrijke veranderingen spreken mij totaal niet aan terwijl ik Gears 3 ontzettend goed vond. Dit wordt alleen maar versterkt door de meningen van anderen hier. Dan ga ik geen 40+ euro weggeven aan een bedrijf waar ik steeds minder vertrouwen in heb, puur zodat ik 100% zeker weet dat het mijn echte mening is. Dan stem ik liever met mijn portemonnee door deze game niet full priced te kopen.

10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176

je hebt gelijk hoor. Mening over drastische dingen zoals locust en dbno eruit kan je hebben zonder te spelen. Mening over de maps en movement weer niet

Nou ik ben 2sec gestund door die mike tyson punch dus tijd zat

11. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Tuurlijk kan je twijfels hebben of kan het niet jouw ding zijn. Om elke negatieve uitspraak die je tegenkomt te gaan quoten is een ander verhaal. Ik kan ook een hele waslijst posten met positieve uitspraken, voegt echter weinig toe. En ik verwacht toch wel iets volwassener gedrag van een moderator. Maar goed misschien verwacht ik dan iets teveel.

12. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    Benadert wel meer de realiteit, ik geef iemand meestal eerst een klap voordat ik m neerschiet!;)

13. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    En hoezo? Ik ben altijd een grote Gears fan geweest en ik had het graag anders gezien... Ik vind het zelfs zonde, maar ze moeten zo nodig de game verneuken en alsof ik dat alleen kan beoordelen door het zelf te spelen. :+ Ik speel al sinds de release van deeltje 1 en ik weet ondertussen wel hoe Gears in elkaar zit of heeft gezeten. En sommige dingen die ik zeg zijn met een sarcastische ondertoon en bedoeld met een knipoog! ;)

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Toch maar gehaald net. 2 spellen inruilen bij de gamemania krijg je hem voor 35,- mee. En aangezien ik door GoW weer een waardebonnetje van 15,- kreeg heb ik Bioshock + Gears voor 55,- en 4 ouwe spellen

blijf dat best aardige deals vinden (als je te lui bent om de oude spellen los te verpatsen)

15. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    nvm

16. Rob X Tiger

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, die twee seconden is wel overdreven want het is echt minder dan een second.
    Gelijk met blindfire schieten, dan kan hij ook niet op je schieten. Je hebt altijd een kans om hem te raken maar het kan ook zijn dat je misschien niet zo goed bent in GoW judgement als ik \o/ (grapje :p )

17. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Waar kan je zien of je de declassified missie gehaald hebt? De sterren worden wel aangegeven, maar de missies niet.

18. Rob X Tiger

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je even kijken bij Stats en achievements, daar kan je volgens mij zien.

19. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Daar staat alleen hoeveel je er gedaan hebt, niet welke...

20. Rob X Tiger

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je even kijken bij Campaign menu voor de chapters, daar kan je zien welke medailles die je had ontvangen. Zo niet, dan vrees ik het voor het ergste, je kunt in geen enkele geval terug zien welke missie die je had gehaald voor desclassified missions.

Deel Deze Pagina