Eurogamer - 10/10 Destructoid – 10/10 Game Informer – 10/10 Polygon – 10/10 Gamer.no (Norwegian) – 10/10 AusGamers – 10/10 GIGA – 10/10 Zing.cz – 10/10 IGN – 9.4/10 Joystiq – 5/5 OXM – 9/10 CVG – 9.1/10 Kotaku – “Yes” RPS – no score Hobbyconsolas – 95/100 Digital Spy – 5/5 PC Gamer – 91/100 Godisageek – 9/10 Shopto – no score NAG Online – 94/100 Nave360 – 4/5 Lazygamer.net – 96/100 Gameslife – 5/5 Shacknews – no score El33tonline – 5/5 GameTrailers – 9.4/10 Gamesvillage – 8.7/10 HardGame2 – 10/10
Van deze game wil ik zoveel mogelijk gaan genieten. En dat betekend de game uren toch proberen op te rekken. En in dit geval door de moeilijkheidsgraad op te schroeven.
Zelfs Rev3games die altijd wel een 'Dislike' kan opnoemen heeft nu gewoon geen dislikes. 5 out of 5 stars.
Was zojuist bij Gamemania Rotterdam Meent en vroeg en naar BioShock. embargo is eraf. Hij mag al verkocht worden. Ik krijg mijn exemplaar morgen van bol maar voor diegene die en vandaag wil kopen. Ik zou even bellen
Kans is groot van wel. Een maat van mij heeft hem in Rijswijk gehaald net. Ik haal hem morgen wel, ik krijg MM nooit aan de telefoon te pakken en erheen fietsen en dan misschien 'nee sorry, morgen verkopen we hem' te horen krijgen, nah. Ik wacht wel even.
Hoe zit het eigenlijk met Bioshock 2? Hoe relevant is die aan het algemene Bioshock verhaal? Ik heb de game een tijdje terug gekocht, maar nog lang niet uitgespeeld en ook gewoon echt geen zin meer in ook. Ik wil nu echt die 'kleurrijkere' shit gaan zien van Infinite enzo. Een maat zegt dat deel 2 juist heel belangrijk is voor het verhaal, maar is dat wel echt zo? Ik begreep juist dat BS2 niet een echt vervolg was.