http://www.zavvi.nl/games/platforms...eance-includes-cyborg-ninja-dlc/10051304.html metal gear 25EURO!!!! bij zavvi nu twijfel ik toch wle om en te halen direct...
Tomb Raider is tot en met 31 maart €33 bij Saturn Amsterdam. Liggen ook nog steelcases. En BioShock Infinite is landelijk €44 bij Saturn/Media Markt.
Wtf. Steelcase voor 33? Kutzooi, tweedehands gekocht van MP afgelopen donderdag voor 32..voor die ene eu wil ik de steel wel
Vaak kan je bij de Mediamarkt voor 5 euro (denk ik) steelcases van recente games ophalen. Alleen de steeldcase natuurlijk
Zou kunnen. Ik weet aleen dat ik een mand na dat FIFA 13 uit was gekomen door de mediamarkt liep, en daar allemaal FIFA 13 steelcases lagen voor 5 euro. Stond zelfs op de webshop
Re: Xbox 360 Koopjes Spotten [Deel 15] Wat een bullshit. Bij Arena liggen nog.stapels fifa en crysis cases. Kom ze alsjeblieft GRATIS halen.. gaat toch geen 5,- vragen
O fuck, nooit geweten dat die dinen gratis wg werden gegeven. Moet misschien ook in Hoorn effe kijken of er nog wat van die dingen liggen. Vind ze toch wel leuk om te hebben.
Kom net van de MM Arena. Maar geen cases gezien. Of moet je er naar vragen ofzo ? Dan weet ik het voor morgen. Was toevallig net nog bij MM Arena, had een hele discussie met een medewerker van je (hoop dat jij het niet was ) Ik kwam blij doen met een foto van een bonnetje van een andere MM Filiaal (waar Bioschock al in de schappen lag), maar toch wou die popie jopie Bioshock niet meegeven. En het was nog 21:50... hoe nasty kan je zijn. :{
Streetdate is streetdate. Zo simpel is dat gewoon. Omdat sommige filialen van MM soms het risico nemen alsnog dit te doorbreken na 18.00, is tricky. Je wil niet weten wat voor boete voor een winkel er achter kan zitten als ze een streetdate doorbreken. Vind het niet zo gek als hij het niet doet, zolang hij geen bevestiging heeft gekregen van 2K Games.