Assassin's Creed IV: Black Flag

Discussie in 'Games' gestart door Tyspolir, 3 mrt 2013.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.957
    Vind de setting toch maar mwah...ook weinig vernieuwing..lijkt allemaal erg op III weer en jezus wat was die toch kut mensen.
    Ach ik haal hem toch wel weer. :+

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Draait gewoon op engine en dergelijke van huidige gen, maar dan wat opgepoetst voor next-gen zo te zien. Gaaaap aan alles + special editions. :lol:

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    150 euro voor de Black Chest Edition, pfff vind ik wel erg veel zeg!
    Moet heel eerlijk zeggen dat als ik de beelden zo zie, ik wel een beetje klaar ben met Assassins Creed.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Yep. Alle lelijke dingetjes die we nog steeds genoeg zagen in ACIII zullen weg zijn, maar ik denk dat alles verder exact hetzelfde is. Het idee dat je nu kan duiken en dat er jungles zijn is wel gaaf, maar als de gameplay exact hetzelfde is, wat ik wel verwacht....dan boeit het me allemaal maar weinig. De games zijn aan echte verandering en vernieuwing toe. De scheepgevechten komen gewoon uit III ook. III die zo lang in de maak was,had echte nieuwe shit moeten brengen en zelfs dat is niet echt gebeurd.

Ach....tegen de tijd dat deze uitkomt ben ik toch druk bezig met een andere game, heb geeneens tijd om me dan druk te maken om een nieuwe AC :D

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik ben bang dat Sea Shepard zich er straks mee gaat bemoeien. :cool:

6. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Trailer is oke..

Voor Assassin's Creed begrippen zelfs matig. Die komen altijd met vette trailers.

Maar goed, ga hem toch wel halen. Hoe hard ze die franchise ook uitmelken... ik blijf die AC games toch altijd bij de release halen. Weet ook niet waarom.

Blijf hoop houden dat er dit keer wel genoeg vernieuwingen in zitten.

7. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8

Moet ik hebben!! Intereseert me geen donder dat ie 150 euro kost. Ik heb alle CE's van AC, dus deze mag zeker niet missen. Komt ie mooi naast Altair, Ezio en Connor te staan.

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik denk dan altijd: Wat moet je met al die troep? Komt je vriendin straks nog langs: Wat moet je met al die poppetjes en speelkaarten. Van de week bij take me out iemand flink op zijn bek gegaan daardoor. :+

9. AgentSmith

AgentSmith Guest

Of je hebt mazzel zo als ik en hebt een vriendin die dit ook allemaal te gek vindt.

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

10. Nelioka

Nelioka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zij is gek van kleding, ik van games. Ieder z'n hobby. Al vond ze het beeldje van Connor wel wat overdreven :p

11. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, je moet ook jezelf kunnen zijn toch?:) Als je vriendin dat niet accepteert, dan zou ik die vriendin niet willen.:p

Vind de trailer er wel oké uit zien en aangezien ik genoten heb van alle voorgaande delen zal ik mij hier waarschijnlijk ook wel mee vermaken. Ga het spel alleen niet bij launch halen maar later voor een mooie prijs.

12. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Je ziet aan alles dat dit gewoon een simpele uitbreiding is van AC III..
    Ook omdat het zo snel komt precies.. AC III was nog maar net uit en er was al een trailer van deze.
    Ik ga er dus ook niet van uit dat deze een goed verhaal gaat hebben..
    de setting is mss wel leuk en ik hou wel van heel het piraten gedoe maar toch.. in Italie enzo zat toch meer geschiedenis en verhaallijn denk ik.

13. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Sommige mensen willen die shit niet omdat ze bang zijn afgekeurd te worde. Net als ze bang zijn om op fb het over gamen te hebben. Schamen voor je hobby. Als je wordt gedist voor het hebben van statues of whatever is zij gewoon niet volwassen genoeg. Meeste meiden die ik ken hebben er geen probleem mee of vinden het zelf leuk

Ik snap alleen niet waarom ubi zoveel edities uitbrengt. Echt alles draait om kwantiteit bij hun he

Laatst bewerkt: 26 mrt 2013
  14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Wel opmerkelijk dat Yellow daar mee komt, de man die rondloopt in een N7 trui. 8)

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Serieus? :lol:

Ik ga geen filmpjes kijken en dus geen verwachtingen van deze game krijgen, lekker radiostilte :cool:

16. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.957
    Gast..Take me out :emo:

17. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Precies wat de rest zegt: Als je je daarvoor schaamt, zijn jij of je (toekomstige) vriendin niet volwassen genoeg.

18. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die wijven bij take me out lijken me dan ook het stereotype simpelheid, daar zou je toch niets mee te maken willen hebben...

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Inderdaad. Je moest eens weten wat mensen allemaal niet in hun collection hebben qua movie, muziek, serie figuren. Sommige van die dingen zijn echt fucking mooi gemaakt, dat ze gewoon cool zijn om te hebben. Als een grietje denkt dat je ermee speelt ofzo, dan zegt dat meer over haar dan degene die de boel collect :D

20. geen

geen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, zojuist de Black Chest Edition besteld bij ubisoft :) Ik wel de rest ook wel :p maar dat word te duur.....

Deel Deze Pagina