[XOne] Bioshock: Infinite

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 aug 2010.

1. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Dishonored 2. Mooie kopie van Dishonored met een ander verhaal en setting. De stealth gameplay lijkt ook ver te zoeken, ik zie alleen cod style gameplay. Snap ook niet dat jullie verbaasd zijn over een 96/100 cijfer, elke game met hoge verwachtingen scoort automatisch een 90-100 zonder dat iemand het speelt. Zo rolt de game industrie, en nu naar de winkel en koop het :thumbs:

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.117
    Daar ben jij ook wel goed in als ik je game geschiedenis zie :)

Heb je het zelf gespeeld? Ik hoor van die mensen die het gespeeld hebben alleen positieve reacties dus het gaat niet op wat je zegt..

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Als het goed is moet elke MM/Saturn steelcases krijgen gezien het onderdeel is van pre-orders. Zonder pre-orders krijgen ze de steelcases ook.

En kopie van Dishonored, trololo. :lol:

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Thanks Fii, dadelijk voordat ik naar school ga even snel langsgaan!

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Jah... cod heeft fps uitgevonden. Elke zin die je hierboven zegt is stuk voor stuk onzin vh hoogste niveau. Moest wel ff lachen

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Wat een teringbedrijven zijn het toch ook he die Saturn en Mediamarkt. Ik denk, ik bel ze allebei even op over informatie of zij ook de Premium verkopen voor de normale prijs. Maar Saturn geeft je een keuzemenu en wat je ook kiest, je krijgt een Toto nummer te horen en die blijft gewoon spelen en geen fucking hond neemt op. En bij MM gaat ie alleen maar over...fuck hun echt.

Sorry Martini....

Een pareltje als Bioshock met CoD vergelijken is ten eerste al een schande en het heeft er ook echt niets mee te maken. Het voelt niet eens aan als een CoD game. Dishonored 2? Verre van, het is heel anders...damn son. Dikke fail hiero.

Laatst bewerkt: 26 mrt 2013
  7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    :+ Bedankt voor je wijze woorden. Het zal toch niet zo zijn dat je oordeelt over het spel en het zelf niet hebt gespeeld? Je lijkt te oordelen op basis van filmpjes, zoals -volgens jou- reviewers ook doen en het spel gewoon een dikke 9 geven.

8. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat ik een game verwachtte van kwaliteit. Dit is gewoon 1. lullen met mensen en rondlopen, 2. Schieten op enemies en je *gaap* powers gebruiken. Herhaal 1 en 2 een paar keer en hoppa uitgespeeld. Nee, doe mij maar een vrije wereld en niet deze tunnel van A naar B. Hoe kunnen ze de plank zo mis slaan? Geen idee, maar ze volgen AC3 mooi op met een epic verwachting naar een epic fail.

9. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.117
  10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Lul niet zo hard uit je nek gast. :):

En @ dikgedrukte, wat doen games als COD 4, MW 1, MW 2, Black Ops, Hitman Absolution en Gears of War 3 dan in je lijst?

11. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Kopie van Dishonored? If anything, is Dishonored een kopie van Bioshock.. Een ding valt me inderdaad op in jou game list: Alleen maar FPS games en FIFA games. Call of Duty (ongeveer elke game gespeeld?), Medal of Honor, Gears of War, Hitman, Crysis 2 en Resident Evil 5 zijn natuurlijk zeer open games. Snap niet dat je Bioshock Infinite ook niet gewoon koopt, past toch prima in je rijtje? ;)

12. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Cod4.. beste shooter ooit, nooit evenaard.
    MW1 = cod4. Maar zowieso hou ik van een online shooter, tenzij het door treyarch of dice is gemaakt. En ja tuurlijk heb ik MW2, topgame, en MW3 viel zwaar tegen, maarja de hele community stapt over dus je moet wel wil je met je vrienden beetje competitie hebben in de leaderboards, daar hou ik van.
    Hitman absolution: Goed voorbeeld van epic verwachting-> epic fail
    GoW3, heeft een vriend een keer meegenomen, ik geef het een 5.
    En tsja, wat doen die games nog meer in mijn lijst? Ik hou ervan om goeie games te spelen, helaas zijn die op de xbox zeldzaam en dat kan ik alleen weten door alle 'toppers' te spelen.
    De enige echte goeie games zijn op 1 hand te tellen: cod4, skyrim.. De rest komt niet in de buurt.

13. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Het is tijd voor nieuwe hobby als je van mening bent dat deze game kwaliteit mist.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ben ik ook bang voor. Als je voor Bioshock infinite al niet meer warm kan lopen ben je toe aan een andere bezigheid vrees ik.

Veel beter dan dit word het deze gen niet meer

15. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is niet mijn mening dat is van wikipedia gehaald:confused:

@Delphiki, ja ben helaas gewend aan hoge FPS en beetje kwaliteitsgame. Die zijn de laatste tijd niet meer uitgebracht, ondanks dat ik steeds weer hoopte op een toffe release.. (dit is mijn mening, niet een algemeen feit, dus niet gelijk aanvallen).

16. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.117
    Gast, hou toch op met trollen :emo:

Ben nu bezig met puzzel 56, verrekte lastig 8)

17. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Toch heb je elke CoD game van Treyarch en alle Medal of Honor games? Nice.

En bovendien als je CoD4 en Skyrim de enige goede games vind op de huidige console, game je echt niet genoeg (en dat kan ik ook zien aan je lijst, omdat je je alleen beperkt tot shooters en voetbalgames). Verbreed je horizon is. Je kan jezelf niet een gamer noemen als je allen CoD en FIFA speelt.

18. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.117
    Gehaald, nog 3 te gaan :D

19. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Bioshock infinite premium edition ontvangen van Dixons. Ik had ook een steelbook in de doos zitten, ik wist niet dat die erbij zat (en die pre-order code).

20. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Sorry hoor, maar Cod4, mw1/2, BO zijn juist games waar je begint in een tunnel en stopt voor het einde. Sowieso hebben die games een standaard verhaaltje en is het enige wat je doet 'schieten op enemies'. Ik vind het uberhaupt apart dat je Skyrim in dezelfde zin zet als Cod4.

Maar Bioshock is duidelijk niet jou type spel; teveel woorden en rondlopen.

Deel Deze Pagina