Wat een dakhaas die martinibaby, was ook toen zo in de BF3 topic. Ga hem deze week ook halen en aangezien mijn XBL verlopen is lekker single-playeren net als met FC3. Ben blij dat er nog gamedevelopers zich richten op de SP ipv de Multiplayer!
Fuuu, met puzzel 57 was ik een behoorlijk eind, moet ik opeens opnieuw inloggen en ben ik de voortgang van de puzzel kwijt
Oen, wat ben jij traag zeg... Net als de post hier! Wel balen dat ik die China Shotgun niet heb gekregen.
Das zeker nice man. Was dit bij alle Dixons filialen? Ik heb zelf de Steelbox kunnen halen voor 44 bij de MM, de Premium was 70, no way.
Was tijdelijke folder aktie. Ik dacht dat je overal bovenop zat. Lethal heeft het toentertijd wel 50x genoemd.
Jup, klopt... was folderactie. 45 piek met Airmiles en anders 50 voor de Premium Edition. Nu is die 60 geloof ik.
Nah, ik heb niet extreem veel op gelet met deze. Dixons haal ik eigenlijk nooit wat ook. Hoe hebben jullie die beeld instelling staan? De streepjes net buiten je beeld of nog net ervoor?
Ik was net bij MM Eindhoven, pak de normale editie voor 44 en loop naar zo'n medewerker toe om de steelcase te vragen. Zo gezegd zo gedaan, loop ik terug zie ik daar een hele pallet staan met Premium Editions ook voor 44 euro. Nu dus de Premium Edition + Steelbook case voor € 44 .
Damn. Ik had het er nog over met de verkoper, maar die zei dat het gewoon echt foutjes van de andere MM geweest moet zijn. Het was me hoe dan ook toch niet gelukt hier, ze hebben nooit een boodschap aan andere filialen hier.
Jah moet haast wel een fout zijn. Waarschijnlijk heeft iemand gezien bioshock 44,- en gedacht dat ze allemaal 44 moesten zijn.
Zo, eindelijk Industrial Revolution uitgespeeld, toch wel aardig wat uurtjes werk en dan moet ik nog aan Bioshock beginnen