[XOne] Bioshock: Infinite

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 aug 2010.

1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Bij Dixons wel, ik kreeg steelcase en bonuscode meegezonden. :) Maar, de soundtrack is dus nog niet te downloaden... Coming soon! :+

2. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Dus je heb je key nu binnen of wat?:+

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Zitten wel erg veel kill zus en zo achievements in zeg ...

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Klopt. De graphics zijn soms echt behoorlijk nice te noemen, zoals wanneer je door dat kleine straatje loopt waar die kinderen met die kraan spelen..dat zonlicht door die straat is prachtig. Maar andere dingen zijn gewoon weer iets minder. Maar het moment dat je echt in die stad terecht komt...tjonge dat was echt wel even een wow momentje. Grote prestatie dat ze dit nog lukken met zulke oude hardware ...shiiiiiiiit.

Enige wat me echt opviel was hoevaak je dezelfde poppetjes ziet. Ik heb nu gigantisch vaak dezelfde vrouw met hoedje en man met hoedje gezien. Het stoort me echt totaal niet, maar das wel iets waar ze niet al teveel aan hebben gedaan.

Laatst bewerkt: 26 mrt 2013
  5. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Vriend van mij zit al de hele middag te klagen dat ie de subtitles niet aan kan zetten. :+ Hij kan het niet vinden in de menu's..
    Ik geloof er zelf vrij weinig van dat er geen subs in de game zouden zitten dus kan iemand dit even voor mij bevestigen? Khep de game zelf nog niet dus vandaar. :p

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    MM arena premium ook 44,- nu. Klopt wel dus

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Subtitles zitten er zeer zeker wel in, maar waarschijnlijk heeft ie niet alle opties doorgekeken. Het enige waar geen subs zijn is bij de Voxaphone tapes.

Damn,...had hem echt wel voor die prijs willen hebben. Maar ik weet vrijwel zeker dat ze hier zouden blijven zeggen ...tja sorry meneer, wij hanteren onze eigen policy of whatever.

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Klopt BigKabuto, elk MM filiaal bepaald zijn eigen prijzen en actie's.

9. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Net de ultimate songbird editie opgehaald. bol.com. Geen steelcase erbij :mad:
    Voor degene die zich afvroegen of het beeld het extra geld waard is.. imo een volmondig nee!

Wat betreft sculpt is het beeld hetzelfde als de plaatjes, maar de verf/detail kwaliteit is gewoon een stuk minder. b.v het airbrush werk op de vleugels is een stuk eenvoudiger. Groene nuances die in het steenwerk zaten zitten niet op het beeld, etc. etc.
    Daarbij zit er bij die van mij duidelijk kleurverschil tussen de linker en rechter vleugel op het punt waar ze bij elkaar komen.

Voor het geld wat deze extra kost zou ik hem laten staan en voor de premium gaan, tenzij je echt een enorme bioshock fan bent en altijd de S.E moet hebben of game beeldjes verzameld.
    Het is zeker geen slecht beeld, er zijn een stuk lelijkere gamebeelden uitgebracht. Maar voor het extra geld wat deze kost is het imo niet waard. Zeker niet als je het vergelijkt met de kwaliteit van b.v het beeld wat bij de Guild Wars 2 SE zat.

10. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Oh man... twijfel enorm om die songbird te laten liggen. Prijsverschil wordt ook echt te veel nu 44 vs 100.

11. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Voor de mensen die meteen op 1999 Modus willen beginnen, voer Up, Up, Down, Down, Left, Right, Left, Right, B, A in(maakt niet uit waar, menu, in-game etc.).

12. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Als je hem nog voor 100 kan krijgen?
    Zelf dan bij bol.com gekocht en dan is het ineens bijna 100 euro verschil. En dan zeg ik, dit beeld is zeker geen 100 euro waard. Dat ik nu een eigenwijze beroerling ben en hem wel hou is nare eigenschap van mij, en ik had hem al uit de verpakking gehaald.
    Het mooiste is als je hem goed kan bekijken in het echt voordat je de beslissing maakt.
    Nogmaals, het is zeker geen lelijk beeld. Alleen vind ik hem niet dat extra geld waard. helemaal niet in vergelijking met wat andere beelden (of actie figuren zoals MG rising)

13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.117
    Maak een foto dan :+

Net begonnen, nu nog bij die vuurtoren, ben benieuwd :)

14. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    @ Tha Pielius: Zit inderdaad gewoon subtitles in, hij zal wel bij sound options hebben gekeken maar volgens mij kan je subs aanzetten via game options. Voxaphones kan je lezen via menu met back button dus geen subs nodig voor Voxaphones.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    haal gewoon lekker de premium, die beeldjes van de vorige bioshock lagen na een poosje ook voor een paar tientjes bij de FRS e.d toch

heerlijk kleurrijke game btw, stijl is weer echt fantastisch

al vrees ik wel dat ik de stem van andrew ryan wel ga missen

16. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Net terug van MM Arena.. Bioshock Infinite + Crysis 3/Bioshock Infinite Steelbook voor €44. Mooie prijsje.

1 gast liep weg met 5 Bioshock Steelbooks. Moest hij terug toen hij bij de kassa stond (omdat je eerst een factuur moest maken), uiteindelijk mocht hij er maar eentje mee nemen.

Premium Edition was trouwens nog geen €44 toen ik er was (1,5u geleden). Had wel liever die Edition gehad voor dezelfde prijs. Maar boeie..ben blij dat ik eindelijk kan spelen.

17. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Bio 1 en 2 beide gespeeld en van genoten.
    Bioshock infinite als het goed is morgen binnen van bol.

Heb alleen helaas weinig meegekregen van het verhaal van deel 1 ,aangezien ik toen hele lange pauzes tussen het gamen nam,en daardoor erg veel van het verhaal miste...

Zonde wat moet best een goed verhaal in deel 1 zitten heb ik gehoord.

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.117
  19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Wtf, je hebt dus Crysis 3 en BI voor 44 in totaal?

20. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, dat stukje kermis ook met schiettenten enzo... Geniaal gewoon! :D

Deel Deze Pagina