Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Idd. Ik ben die moderne shooters allang zat. Ik vind ze zo onorigineel en creativiteit is ver te zoeken. Maar ja, ik ben er ook voor dat franchises hun identiteit moeten behouden. Dus let Battlefield stay Battlefield enzo.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja dat is ruim genomen. :+
    Vind het momenteel wel prima. WW2 bijvoorbeeld is pas echt vermoeiend en iets futuristisch ga je gelijk naar de Halo kant.
    Modern Warfare met een beetje toekomst zoals nu met BF4 in 2020 vind ik prima eigenlijk. :)

Laatst bewerkt: 27 mrt 2013
  3. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg toch ook dat de moderne militaire shooter vermoeid is, kijk naar de grote releases in het genre van afgelopen generatie:

CoD: Modern Warfare 1 t/m 3 ( mogelijk 4 )
    Battlefield: Modern Combat
    Battlefield: Bad Company 1 & 2
    Battlefield 3
    Medal of Honor + Warfighter

We kunnen volgens mij wel stellen dat het tijd word voor iets anders.
    Ik moet niet veel meer hebben van Call of Duty, maar met Black Ops 2 hebben ze tenminste wel een nieuw thema gekozen voor de serie.

Maar zelfs het uit de kast trekken van tweede oorlog voor Battlefield zou volgens mij wel gewaardeerd worden door menig speler met deze engine.

Laatst bewerkt: 27 mrt 2013
  4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Oh zo bedoel je. Denk dat het meerendeel daar niet op wacht.. en tsjah EA

5. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik ben blij dat het opnieuw gebaseerd is op hoe het nu vandaag de dag is. Ik hou niet van onrealistische dingen, al helemaal niet in de toekomst want dan kun je echt van alles verzinnen wat je maar wilt zoals je in Halo plasma guns hebt etc. No thanks.

Dat spotten klinkt interessant, het mag voor mij allemaal wat moeilijker en veel realistischer. Zou van mij ook compleet mogen verdwijnen maar dat gaat niet gebeuren. Wanneer je HC speelt dan let je pas echt op wat je doet en ren je niet rond als een gek + heb je vaker meer/betere teamplay omdat het echt moeilijk is.

Hij had het ook over het switchen tussen je scope en en iron sights. Dat zou echt _O_ zijn. Zou wel betekenen dat je veel meer met je gun zou kunnen (meer accessoires).

Wie is er trouwens fan van dat iemand die met een LMG trager loopt omwille van het gewicht of maak je dan de support groep dood?

6. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Call of Duty en Medal of Honor hebben dit al

Trager moet je ze niet maken, maar ze moeten wel wat doen aan die draw speed van de class.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar dan kan je van alle settings zeggen.
    We hebben ook Halo series, Crysis series, Planetside, Blacklight Retribution, Deus Ex.

En BO 2 speelt af in 2025 en BF4 in 2020 alleen probeert BF het nog een beetje "realistisch" te houden met dingen die je kan gebruiken. BO schiet iets te ver door met prototypes.

8. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ziet er echt geweldig uit! En weet wel zeker dat de next-gen dit ook gewoon gaat kunnen. Hopelijk alleen niet teveel scripted scènes erin.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

10. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ze moeten gewoon de complete singleplayer co-op maken!

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    He jammer, dat was nog wel wat vermakelijk, drop de SP ook en gewoon 100% MP! :cool:

12. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Juist!

En anders liever geen co-op dan zoals in BF3 is gedaan want dat had geen meerwaarde.

13. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Ziet er heel goed uit.
    Deze gaat zowiezo gekocht worden.

14. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Los van de graphics vind ik het weinig schokkends. Snap niet hoezo ze de singleplayer niet iets meer open maken zoals de multiplayer. Gewoon grote open levels ipv dit on rails gebeuren.

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het ziet er verschrikkelijk mooi uit, meteen in het begin al zeg, wow. Het verslaat Killzone Shadow Fall vind ik op dat gebied. Kijk alleen al die gezichten en lighting, over de lighting was ik niet echt te spreken in de KZ video. We zien ook geen QTE's voorbij komen in deze video en dat zat er plenty in BF3's campaign. Dus als de campaign echt zo is, dat je controller niet weggepakt wordt van de speler, zeg maar...weer een pluspunt. Misschien kan de campaign het dik keer echt waard zijn.

Maar een game die er zo uit ziet en draait en op next-gen consoles (hopelijk gewoon beide 720 en PS4)...........tja..where do i sign up? Trouwens volgens mij is één van die soldaten Omar uit The Wire :D

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Die gozer was wel lekker traag zeg 8)

Tja graphics zijn leuk, maar ik heb liever dat het een hoge FPS heeft en de game gewoon soepel loopt en je niet over een muurtje kan komen door de mechanics zoals mij dat in BF3 zovaak is overkomen.

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    De speler was traag bedoel je?

Een fps als 60 zou subliem zijn, dat zou echt fantastisch zijn. Maar aan de andere kant, Killzone op PS4 was ook maar 30fps...no expectations here. Het blijft nog steeds een gerucht dat BF4 op next-gen consoles 60fps gaat halen.

18. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb ergens gelezen dat Dice gaat voor 60fps op 720p

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    traag van begrip, degene met de controller bedoel ik dan he :9 Soms vraag ik mij wel eens af wie ze bij dit soort filmpjes de controller geven

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Net de footage gezien, damn wat ziet dit er heerlijk uit. De belichting, textures, schaduw, gezicht animaties, alles ziet er goed uit! Day 1 buy.

Deel Deze Pagina