Hier staat een workaround voor regiovrij spelen van de NTSC versie, maar je kan hem makkelijker gewoon downloaden lijkt me http://www.play-asia.com/The_Walking_Dead_TellTale_Games_Series/paOS-13-71-dh-49-en-70-58tl.html
Thanks! Ik ga 'm maar gewoon downloaden. Blijk nog 500 puntjes te hebben, dus de eerste episode is al binnen! Kan stiekem ook niet wachten.
Ja maar mensen moeten deze troep toch zien en een eigen topic is het helemaal niet waardig Misschien krijgen mensen meer zin in WD Season 2 na het zien van deze troep :-D
Re: The Walking Dead Over drijven is ook een vak.. Het ziet er niet heel bijzonder uit, maar het heeft wel iets weg van de Walking dead gebieden. Ben benieuwd naar nog meer gameplay.
Vind het op zich wel interessant, ook omdat deze nieuwe game meer op het verhaal van de comics (en dus de tv serie) lijkt. In ieder geval dezelfde characters. Wel twijfel ik of de meer actievolle aanpak de algehele sfeer ten goede komt, maar we zullen het zien.
Say what? Merle en Daryl zitten geeneens in de comics... En nee ik overdrijf niet, ik vind dit er ruk uit zien
Oh ik dacht dat dat het idee was van deze game, dat het meer op het origineel zou focussen. Had de trailer niet gezien, alleen wat over gelezen paar weken terug. Maar gaat het alleen over Merle en Daryl?
Na episode 1 en 2 te hebben gespeeld op de Xbox 360 die vervolgens stierf , nu eindelijk verder gegaan met de PC versie. Eerste twee episodes redelijk snel erdoorheen gejast en nu bezig met Ep3, maar WTF? WTF? Kutgame Spoiler Carley... Lilly you crazy fucking bitch! Dat je maar een gruwelijke dood mag sterven langs de kant van de weg! Zat echt met een open mond OMG, OMG, fucking whore etc tegen me Laptop te roepen Awesome game
Wat een ervaring deze game zeg. Ik zit nu bij Episode 2 en er gebeuren echt gestooooooorde dingen daar, wauw. We hebben echt meer van dit soort games nodig. Telltale's Back to the Future was ook gaaf, ook in dezelfde stijl enzo. Haast niet voor te stellen dat deze mensen ook Jurassic Park gemaakt hebben, damn.
Episode 3....WHY!!!! Spoiler Begon het net cool te worden tussen Lee en Carley, en ik vind haar ook echt een tof personage met de juiste blik op dingen...molt die kut Lilly haar gewoon zonder pardon. Dus ik meteen terug naar dat stuk en proberen Carley te redden, niet dus he. Dus zoekend op Google naar andere mogelijkheden om haar in leven te houden..... Niet mogelijk dus, god wat kut zeg!
Ja ik moet zeggen dat dit vrijwel nooit gebeurd, dat je serieus zo kan balen van iets in een game, maar wel balen op een enigszins goede manier. Want dit was duidelijk de bedoeling van Telltale. TOch blijf ik het jammer vinden dat.... Spoiler Er echt geen enkele manier is om Carley te redden. Zelfs wanneer jij de schuld op je neemt, schiet die gestoorde Lilly haar nog steeds door de kop. Wtf man? Vind het een klein beetje ongeloofwaardig dat ze een mens gewoon dood de kop knalt dan...aan de andere kant...ze IS natuurlijk aardig ver heen na alles wat er gebeurd is.