[XOne] Battlefield 3 [Deel IX]

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Conquest is er goed op. Zeker als je graag infantry speelt.

2. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Maps van perfecte grote. AA heeft te grote maps voor console. Zo saai gewoon

3. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet zo weg van de infantry zware maps in BF3.

Ik kijk nog wel even, ben nu wel zoet met End Game.

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    AK is zelfs te groot voor PC vind ik of te weinig voertuigen.

5. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag weer na een lange tijd met een vriend BF3 conquest gedaan op Metro, en wat hou ik zo erg van teamwork _O_
    Wij stonden achter met 300 - 500, ik en m'n vriend waren beetje aan t kloten en ging dus steeds noob tube pakken en later de smoke.
    Enemy spawnde bij C & B en wij bij A(buiten), binnen rook spammend terwijl mn maat ammo geeft B gecaptured, enemy komt via de zijtrap(al best een tijdje), rookgranaten erop spammen en de HELE team gaat erop af, later nog C gecapped en uiteindelijk gewonnen met 105 - 0 _O_

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    ... waarom is dat fokkin' freezen nog niet verholpen!?

7. Bacci

Bacci Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Is BF premium ooit in de aanbieding geweest op de 360? of is het altijd 4200 msp gebleven?

Ik zit namelijk erg te twijfelen of ik alleen End game moet halen of premium, en B2K heb ik al.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    je kan misschien beter even kijken of je de premium edition ergens goedkoop kan krijgen en dan je normale versie doorverkopen , die versie is vast niet duurder meer dan 4200 msp

9. Bacci

Bacci Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, als ik hier kijk wel: http://www.budgetgaming.nl/game-profile/battlefield 3 premium edition_Xbox360.html

Maarja ik denk dat ik alleen voor Endgame ga en eventueel ook voor Aftermath, er zijn toch geen voordelen voor premium meer.

10. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  11. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Wat een nerds spelen dit spel toch, de meesten weten het al maar ik erger me kapot aan snipers.

Bij Nebadan flats spawnde ik aan de kant zonder windmolens. Nu heb je links van de spawn, 200 meter daar vandaan, een watertoren. Ik spawn, jump op een bike en ik ben dood. Hoe fucking triest ben je dan? Was trouwens hardcore dus ik moest eerst zoeken waar ze zaten. Ik rijd er op af (assault) en zie een sniper op de grond. Bam schiet hem neer (ging bijna zelf dood) want ondertussen spawnde nog iemand op hem. Ik switch van gun met die sniper, plant een beacon, terug naar assault en suicide.

Ik spawn op mijn beacon als support (extra C4 :9) zie dat er 4 (!!!!!) snipers op dat dak liggen. Het lukt me om 3 pakketjes te droppen, de boel ontploft en ik had een triple kill.

Elk potje op die map heb je saddo's die ergens gaan campen in plaats van het objective te spelen.

12. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Oh ja, ik joinde ook nog een conquest (HC) server op Tehran. Was een spawncamp geworden maar zij zaten wel vanboven waardoor je makkelijk iedereen kunt neerschieten als sniper zijnde. Dus ik besluit om mortars af te vuren, dus ik doe heel snel links-rechts (mortar + smoke wat ook damage veroorzaakt) en bam enkele kills. Uiteindelijk kicken ze me.

Ik join de server direct er na, opnieuw mortar, weer een paar kills en toen kreeg ik een ban.

Wat voor nut heeft het als dat al niet meer mag. Te moeilijk voor de snipers die op de grond liggen en gewond raken? :+

13. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Ik kwam gisteren op een server waar je geen m16a3 mocht gebruiken.
    Beetje retarded dat soort dingen!

14. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Battlefield 3 Premium is dus stedepande in geen enkele winkel meer te krijgen... Beetje balen aangezien de game plus content veel duurder is..

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ook op internet niet?

16. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup idd. Altijd we ergens te vinden. :)

Net eindelijk weer eens kunnen spelen naar 1,5 week. Gelijk wennen altijd imo. Eerste potje ging me aim alle kanten op. lol.

18. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
  19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    M40a5 met een ACOG blijft toch wel een sexy gun. Ziet er tof uit.

20. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    De laatste tijd speel ik weer regelmatig Battlefield. Sinds kort is het als ik uhm opstart en ik druk multiplayer (met de multiplayer disc erin) staat er please insert your multiplayer / co-op disc. En als ik dan op b druk op terug te gaan komt er te staan please insert your single player disc, en hier kom ik niet meer uit en moet ik battlefield weer opnieuw opstarten.
    Iemand enig idee hoe dit komt?

Deel Deze Pagina