Koppel je zelf? Het zou namelijk daaraan kunnen liggen, zelf koppelen scheelt behoorlijk in je start en acceleratie. Verder kun je dankzij de vierwielaandrijving (en het relatief 'beperkte' vermogen) gewoon prima volgas starten met de Peugeot en hoef je je daar ook niet mee in te houden, maar dat zal het probleem niet zijn gok ik . Tijdens heat 2 ging/raakte je één keer in de haarspeldbocht op het gras aan de buitenkant wat veel plaatsen kostte. Zonder dat dingetje was de uitslag misschien wel anders geweest
Heel leuke racedag gehad gisteren! Door nogal gestuntel van me in de openingsrondes van de eerste race (klein beetje zichtbaar vanuit Flavour's filmpje () ging Bigga me al snel voorbij, waarna we eigenlijk rondenlang om de leiding raceten. Uiteindelijk ervoorbij gekomen en de race veilig uit kunnen rijden.
Ook in race 2 mezelf prima vermaakt! Het ontbreken van pitstops bracht met zich mee dat iedereen 'op de baan' moest worden ingehaald en je met eens handige pitstop i.c.m. wat hotlappen geen plaatsen kon goedmaken. Redelijk uitdagende klus dus op Suzuka West, wanneer je achteraan start. Dat ging echter boven verwachting goed waardoor ik halverwege de race 3e lag, met Nori en Menno 5 seconden voor me. Vanaf dat moment heel hard m'n best gedaan om daar dichterbij te komen, wat niet meeviel. Eigenlijk alleen de momenten waarop Nori en Menno elkaar een beetje in de weg zaten (of inhaalden) kon ik flink dichterbij komen. Uiteindelijk één kansje gekregen om Nori in te halen, wat lukte, maar Menno was gevlogen
Vond ieders (race)snelheid trouwens erg dicht bij elkaar liggen, dichter dan ik van andere cups gewend ben, of vergis ik me daarin?
Asjemenou zou als eerste uit deze bocht komen (maar wat wil je, hij heeft lachgas geïnstalleerd )
Met ongeveer 200k km/h op de klok bumper aan bumper door bocht 1
Dit is wat ik het allerliefst doe: zo dicht mogelijk achter iemand (in dit geval Rene) kruipen, dat ik door zijn voorruit moet kijken voor de komende bochten. Ben er zelf heel gevoelig voor wanneer dat bij mij gebeurt
Tendertrain...
Laatst bewerkt: 28 mrt 2013