Je kiest een spel en dan verschijnen er twee codes. De onderste is van het spel, de bovenste is 14 dagen Gold waard.
Mhm, ja zie ook geen Gold meer. VHXK2-QW6YV-M3RWR-QYHWP-MG7YZ, Toy Soldiers. Op NeoGaf geven ze aan dat de 14 dagen Gold die je elke keer invult niet bij elkaar worden opgeteld. Maar als ik naar mijn profiel ga zie ik wel al mijn 14-dagen Xbox Live onder elkaar staan.
Re: Xbox 360 Koopjes Spotten [Deel 15] Ik krijg helemaal niets (codes zijn verkeerd) Iemand die de Maw voor mij heeft?
Maw P3RD7-T7V23-DXDVP-KD3YW-KCWMZ GY4QM-VG3H2-334KJ-67M2F-DGPXZ 4MHCK-GK6VV-4RGHV-C4MKJ-GQXRZ K2VYK-42HY3-KCCWG-X2CP7-KC7RZ FGXR2-4W3TX-7WXKP-267JR-73KVZ
Ben ik blij dat ik maar 3 van mijn 6 gold codes heb ingevuld bij MS. Ik vul de volgende wel weer over 14 dagen in.
Als je die code van de maw invult en je heb hem al krijg je hem dan 2 keer,want ik heb een code ontvangen maar ik weet niet of het live is of voor die maw.
Lees eens wat terug...die codes zijn worden niet meer uitgedeeld. Alleen de game codes werken nog, en die kan je gewoon invullen.
Jammer dat er geen xbox live codes meer zijn, maar 2 games twv. 800 punten is al erg nice. Edit: De codes voor the maw zijn denk ik op