[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    klopt. Al vind ik het feit dat ze de indie-devs meer gaan ondersteunen door het publishen te vergemakkelijken nog wel een grote aankondiging.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Eerst zien dan geloven is de motto van mij bij Sony. :+

En MS wacht gewoon nog even. Ze hebben een tijd geleden een datum besloten en de "reveal" van de PS4 veranderd daar niks aan. Zoals ik gister al zei beter lekker dicht bij de E3 dan 4 maanden wachten na een reveal. :)

Laatst bewerkt: 27 mrt 2013
  3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    waarom? De ps1 en de ps2 waren meer dan prima toch?

en komt bij deze keer ligt de beruchte 'third console curse' voor MS op de loer :+

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik moet zeggen dat wat die indie devs ik wel hoopvol ben maar ook nog wel wat sceptisch ben

voelt een beetje als bij de PS3 met de zogenaamde mod-ondersteuning van UTIII en het steamworks verhaal van Portal 2

was ook maar kut uitgewerkt en is uiteindelijk niets mee gedaan

dus dat was een beetje een wassen neus van een 'open' platform

maar wie weet doen ze het deze keer beter, zou mooi zijn

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    1 en 2 waren prima idd. Maar bij 3 hebben ze toch veel 'promises" gedaan die nooit het daglicht hebben gezien. Daarom ben ik daar nog een beetje sceptisch over. Zelfde geld met de Gaikai announcement.

Zie je zo dat we over een paar jaar zeggen. He waar blijven alles games nou. Hoop het niet natuurlijk. :)

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Dude ik ga het gewoon toegeven. Ik ben een Xboxer/fanboy, al sinds de eerste Xbox. Met 360 door de jaren ben ik gewoon echt een hardcore Xbox fan geworden, vanwege de services, party chat, de controller, alles gewoon. Het is bij mij zelfs zo wanneer er een multiplatform game uitkomt en hij is ietsje mooier op PS3, dan ga ik alsnog voor de 360 versie want ik prefereer die console gewoon 100% over PS3. PS3 staat echt stof te happen en de 360 is elke dag een paar uurtjes aan. Ik ben bereid hetzelfde te doen met next-gen, tenzij de verschillen gewoon echt groot zijn.

7. Seh

Seh Guest

Waarom zou je hardcore fan zijn van een console? 8) Als de PS4 straks op alle dingen die ik belangrijk vind beter is dan stap ik zonder problemen over hoor.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik zeg ook exact hetzelfde als jij he, goed kijken :)

Als de verschillen tussen multiplatform releases straks echt groot zijn, ga ik voor de duidelijk betere versie. Ik ben ook een hardcore fan van MJ en van bepaalde games, waarom niet van een console? Ik zie mezelf echt als een hardcore 360 fan, nou big deal toch?

Het is gewoon mijn hoop dat ik bij Xbox kan blijven qua third party games en dan de PS4 voor de exclusives, that's all. Ik denk dat fanboy dan sowieso het verkeerd woord is, want het is niet dat ik persé bij Xbox blijf omdat het Xbox is, als PS4 straks echt de mooiste third party heeft...tja.....

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  10. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Same here, je staat niet alleen. ;)

11. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
  12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja zag het. Had het net ook gepost in het MGS topic. :)
    Fox engine ziet er wel goed uit zeg.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het ziet er heel erg goed uit, vooral die gezichten. Maar hij komt gewoon voor de 360 en PS3, ik zeg fuck het en breng het gewoon voor de PS4 en Durango.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    weer een laaiend enthousiast stuk over de Oculus Rift

http://www.digitaltrends.com/gaming/gdc-2013-you-win-oculus-rift-im-a-believer-now/

Van alles wat er aan zit te komen kijk ik hier toch wel het meest naar uit. :)

edit: nog eentje

http://penny-arcade.com/report/arti...n-with-the-oculus-rift-and-its-as-good-as-you

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.123
    Haha, dacht dat OR een game was of iets dergelijks, blijkt het toch iets anders.. :+

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Als het goed werkt en betaalbaar is, is dat best wel tof.
    Is de vraag of het voor mij zo geschikt is, maar kan wel vet zijn als je zelf even om je heen kan kijken, ipv via controles even naast je / achter je kijkt. Ervaring wordt zo een stuk intenser.

19. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.017
    Gaat dit nog over de nieuwe Xbox offe..:+

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    praktisch alle mensen die het hebben geprobeerd zijn erg positief. Een devkit kost 300,- dus dat valt reuze mee.

Geen randen en een niet waarneembare lag gaan er, als het goed is, voor zorgen dat je echt volledig in het spel op gaat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina