Onze buikjes zijn vol door Minecraft en niemand heeft meer honger naar een soortgelijke game maar dan 2D. Ik iig niet.
Net even toy soldiers gespeeld dacht dat het van de animatiefilm was maar nee wat een drol van een game
Kan er zo snel nog weinig uit opmaken, maar kan interessant zijn, als het een beetje hack&slash action rpg (ala Diablo / Baldur's Gate etc) wordt.
Lol ben je serieus??? en heeft iemand crysis 1 op de XBLA gespeeld? heb zelf deel 2 gespeeld(als normale game haha) en vond die heel vet deel 1 nooit gespeeld is die het kopen waard?
Ja, die hadden ze net zo goed op disc uit kunnen brengen. Is een hele aardige console port van de eerste Crysis. Minder foliage en minder grafische toeters en bellen maar de gameplay is helemaal intact
Hoe werkt dat? Bij mij staat YOUR FREE XBOX LIVE GOLD MEMBERSHIP TRIAL CODE*: * YOUR FREE ARCADE GAME CODE - : CLICK HERE to get going. Thanks for signing up! *Free 2-week membership only applicable to new members and does not apply to current Xbox LIVE members. *One Xbox LIVE Gold Membership Trial per new customer. Dus alleen wat sterretjes...
Wilde alleen die arcade games, jammer van al die egos die 20x die 2 weeks gold pakken. Als iemand nog een code heeft...pleaaaaaaase?
Gister nog bij twee vrienden gezeten waarmee ik de nodige avonden geMinecraft heb en toen ik Terraria liet zien leek het ze allebei totaal niks, wilde niet eens de trial downloaden Mja goed die paar preview screens zijn zoals gewoonlijk weer totaal random en het ziet er ook niet echt aantrekkelijk uit.