Heren/Dames, Heeft iemand van jullie al het probleem gehad van een "kapotte autosave". Ik kon BI na 3 uur spelen niet meer opstarten en moet nu overnieuw beginnen(start new game). Heel gaar,moet ik weer in die roeiboot gaan zitten met dat irritant koppel.
Ja heb ik ook gehad. Vrij irritant, iets van 10 saves deden het niet meer. Hoefde gelukkig niet helemaal opnieuw te beginnen.
Het is tot nu toe erg standaard. Shootouts vind ik niet zo fijn werken tot nu toe. De levels zijn nog erg rechttoe rechtaan. Maar ik ben nog niet zo heel ver, dus ik verwacht dat het beter wordt. Het schijnt dat als je Elizabeth hebt gevonden het anders wordt ...
Speel op hard en moet zeggen dat mijn health wel snel eraf gaat steeds. En maar beetjes erbij met wat je vindt. Maar er ligt wel weer veel, dat dan wel. Op een plek 5 keer doodgegaan, werd gewoon geswarmed in een kleine ruimte, inclusief zon brandweerman. Zonde van mijn silver dollars
Kun je eigenlijk ook naar beneden in de ruimte vallen? Geen zin om het te proberen, bang om geld etc kwijt te raken .
Nee toch? Je hoort iets en dan sta je gewoon met je benen op de grond zonder enige geldvermindering, volgens mij is het wel anders als je via die gliders bezig bent.
Begin is vrij recht toe recht aan iid. Maar met Elizabeth erbij is het wel beter, beetje ammo en health tussendoor...
Wup, nieuwe membert. Heb je nog nooit gezien op het forum . Maar zit ook nog niet zo lang... Het spel is opzich wel vet, maar de echte big daddy's mis ik wel