[XOne] Bioshock: Infinite

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 aug 2010.

1. MechromancerNLD

MechromancerNLD <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Whoop Whoop Nieuwe Membert Jonguh!:thumbs:

Vanavond weer verder met Bioshock. Wat een game!_O_

2. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ik ben halverwege starcraft: heart of the swarm gestopt om met deze te beginnen en wat een episch spel. De grootste verdienste van de makers is toch wel dat ze een hoop van de eerste bioshock intact laten maar dat je toch weer een wereld rondloopt waarvan je geen idee hebt wat er nou gaande is en wat je er zelf doet.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Wejoo, die Songbird is fucking baas. Achtbaantje spelen met je haak is wel awesome zeg. 8)

4. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Ja maar dat gaat wel heel snel. om op sommige plekken te komen moet je wel goed mikken en eraf jumpen!

Vraag aan de xbox spelers hebben jullie het op de hdd gezet of gewoon vanaf schijf, want misschien ligt het daaraan dat ik minder beeld heb omdat hij bij mij op de hdd staat?

Laatst bewerkt: 28 mrt 2013
  5. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem op de HDD gezet en kreeg dan steeds disc not recognized als ik net bezig was.. Later nog corrupted saves gehad. Game van de HDD deleted, loopt nu weer normaal. Maar nee, je zou gewoon hetzelfde beeld moeten hebben als iedereen.

6. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Heeft er niks mee te maken. Alleen laadtijden worden verminderd dacht ik.

Je kan trouwens zelf je snelheid bepalen op de skylines. Gewoon met de linker analoog.

7. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Hdd is gewoon beter, laden de textures logischerwijs juist eerder in etc.
    Speelde hem zelf eerst van de cd, had toen die save corrupt shit ook. Ligt gewoon aan het spel zelf blijkbaar. Na installatie waren er nog steeds 10 saves 'corrupt'. Voor de zekerheid, de eerste 3 x keer na een autosave, terug naar main gegaan. Verder geen last meer van gehad. Om er zeker van te zijn, dat het niet nog een keer gebeurde, het spel maar in 2 dagen uitgespeeld:+.

8. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Hoi waar kan je die save games vinden dan want ik heb allen dat hij auto saved op de xbox? Ook raar dat je niet op een bepaald moment kan stoppen. Nu is het nog niet storend maar ik had verleden vanwege het exploren wel een kwartier speeltijd ertussen.

Het verbaasd mij echt dat ze bij de xbox versie een soort overbelichting hebben gedaan. Ik heb jammer genoeg wel een laptop die qua processor het wel trekt allen de kaart niet!

9. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Okay ik ga zo met het pookje aan de slag.

10. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Klopt, linker stick naar voren sneller en naar achteren afremmen. :)

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Geef je geld alleen uit aan health, vigor, en ammo, of kun je er later ook upgrades mee kopen ?

12. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Denk het wel wat raar is dat ik 2 upgrades kan kopen maar zoveel geld heb ik bij lange na niet iets van 1200 / 1400. en ik loot me echt wat af.

Nog een vraagje: heeft iemand de baseball ipv naar die presentator naar het stelletje gegooid wat gebeurd er dan?

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    En heeft sluipen zin? Volgens mij kun je niet stealth killen, aight ?

14. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    ik dacht het niet
    ik ga weer beginnen laters!

15. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Giantbomb speelt Infinite:

Materiaal uit het begin van het spel. Let op voor spoilers.

16. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Ja, hij autosaved automatisch. Vrij vervelend als je het mij vraagt ook, maar die saves kan je wel reloaden bij load chapter. Normaal gesproken heb je ze niet nodig.Zit er vooral in voor vergeten audiofiles denk ik, aangezien hij ze van het begin af aan onthoudt.

Vigors en wapens kan je gaan upgraden.

Klopt, je kan maar een paar dingen vol uit levelen, zowel qua vigors als wapens. Dus denk wel na wat je fijn vind om te gebruiken. Ik heb zelf Murder of Crows & Devil's kiss + Carbine, Shotgun vol geleveled. Gebruikt gemaakt van alle vigors en wapens, maar was op het einde blij met die combinatie toch wel.

Beiden geprobeerd, maakt geen zak uit;)

Jawel je kan traps opzetten als je wilt. Met murder of crows kan je bottlenecks opzetten + crowd control en dan rustig met je sniper gaan zitten.
    Maar echt stealth killen kan niet nee.

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik geef die infusion drinks alleen nog maar uit aan shield upgrades....

18. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, da's een goeie... ik zat te twijfelen tussen Health en Shield. Maar Shield is volgens mij beter om eerst volledig up te graden. :)

19. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3

Thnx.

Damm nu de vraag bird or cage .... ik ga voor cage!

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Volgens mij ook. Shield regenerate. Ala halo :cool:

Ik hoorde dat je na het uitspelen chapter kunt kiezen en da steeds reload checkpoint kunt doen om al wapen/kill achievements te haen. Klopt dat ? Heb nl geen er in deze pt op te letten, verkloot dan teveel de gameplay...

Edit
    Maar ik blijf me storen aan al het platte in de game, platte bloemen, etc....

Deel Deze Pagina