Spoiler Ik had dus PRECIES hetzelfde ook gelijk op google gekeken. Ik ben toen gelijk gestopt die dag. Ik was echt pissed off. Dat is ook wel echt de kracht van dit spel, ondanks het feit dat best veel scripted is.
Same here man. Spoiler Zodra dat stukje gebeurde en na de google zoektochten er niets aan te doen was heb ik ook gelijk de game afgesloten, vond het gelijk wel even welletjes. Heb die Lilly wel gelijk keihard buiten laten staan, fuck her! Vind het wel echt knap dat het de ontwikkelaar is gelukt dat je echt om die personages geeft. Het zijn echte cartoon characters en toch heel echt gebracht en maar weinig games kunnen dit met je doen. Nou zijn er niet extreem veel games waar je echte drastische keuzes krijgt of soortgelijke dingen....maar toch...damn zeg.
hoe is de game tot nu toe? zit te twijfelen om hem aan te schaffen omdat ik fan ben van de TV-serie aanrader of?
TV serie heeft er bar weinig mee te maken. Aangezien de eerste episode nu gratis is op XBL raad ik je aan die sowieso direct te downloaden. De andere episodes zijn 200 punten per stuk, voor 800 punten (tien euro) heb je dus de hele game. Gewoon kopen, de game doet echt wat met, en is gewoon hartstikke leuk.
Geweldige game. Ik vond hun Back to the Future game al hardstikke gaaf, maar dit is echt heel anders. De keuzes die je krijgt zijn echt geweldig soms en je zit echt soms van 'wtf moet ik nou toch kiezen' . Ik wil echt meer van dit soort games zien en gelukkig gaat dat ook gebeuren. In de zomer komt Telltale met een nieuwe game gebaseerd op de Fables Comic serie.
Ben nou door episode 1 aan het spelen. Erg toffe game, het is minder point & click dan ik had verwacht. Nog even deze episode afmaken en dan moet ik de tweede waarschijnlijk kopen .
Hier het zelfde! Gisteravond begonnen aan Episode 1 en verbaasde me erg. Goed, graphics zijn gewoon kut en gameplay is mwoah, maar story is echt super en tof gedaan met die vragen beantwoorden (hoewel ik het soms wel erg snel vind gaan, heb soms amper alle antwoorden goed gelezen of tijd is al bijna om)! Overige Episodes zal ik waarschijnlijk ook wel gaan kopen, zeker nu ze in de aanbieding zijn!
Dat vind ik wel goed dat het soms snel gaat. Past perfect bij als je soms in a split second een beslissing moeten maken ipv van dan je even 20 sec gaat nadenken wat nou een goed antwoord kan zijn etc. Nu maak je ook wel eens "fouten" waar je na een paar minuten over na gaat denken. Had ik dat wel moeten zeggen etc. Vind dat juist een sterk punt van de game.
Gewoon kopen, ga je geen spijt van krijgen. Die comicstyle graphics vind ik juist super. Gameplay wen je van zelf aan. Vond het eerst ook niet ideaal, maar past juist goed bij zo'n soort game imo.
maar dit is toch de laatst verschenen game? waarin je als Darryl speelt? daar ging me vraag eigelijk over en niet over de getekende versie want die vond ik niet zo
Nee dit is de Arcade game topic. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=165583 Dit is die andere game. Die veters niet mag strikken van de Arcade versie. Maar dat is mijn mening.
Alle Ep's ook aangeschaft. Echt een aanbieding die je niet kan laten liggen. Ben erg benieuwd hoe het verder gaat.
Jezus mina...de game is soms echt een flinke emotionele rollercoaster zeg. Net wanneer je denkt dat een situatie niet veel erger kan....wordt ie juist nog veel erger. Ze zetten de sfeer van een hopeloze situatie ook goed neer, met die muziek erbij.
Morgen beginnen aan episode 5, net klaar met 4..daaamn zeg. Wat een ervaring is deze game zeg, nog niet vaak meegemaakt. Je leeft ook ECHT mee met die personages. Over Episode 4! Spoiler episode 4 was lekker lang, veel exploren, veel dingen doen en achter veel dingen komen. DAMN @ dat Lee gebeten wordt zeg . Telltale voor dit.
Gisteren het vierde deel gespeeld en ik vond het echt de minste tot nu toe. Ik weet niet precies waarom, maar het voelde minder spectaculair dan de vorige 3 en ik vond de omgevingen waar je in terecht kwam niet erg origineel.
Serieus? Ik vond sommige gebieden echt vet hoor. Het hele gebeuren in Spoiler dat laatste gebied, in dat soort afgebakende dorpje vond ik erg gaaf allemaal.
Is elke spel uit eindelijk het zelfde? Ik ben nu bij episode 3 in de RV Spoiler Die Carley wordt dus dood geschoten door Lilly. Gebeurt dit altijd? en ik heb gekozen om Lilly achter te laten, als ik dit niet had gedaan, wordt zij dan later opgegeten o.i.d.?