Tijdje geleden een beetje met de GECK (de creationkit van Fallout NV) zitten klote, en zelf een huisje gemaakt. Ik had 'm hier nog helemaal niet gepost! Het hutje is nog niet helemaal af, maar die iig hoek wel. Het doel was om zoveel mogelijk detail te geven aan het hutje en echt het gevoel geven alsof er iemand leeft. Binnenkort ga ik het hutje denk afmaken en weer lekker Fallout spelen.
Heeft BioShock Infinite en wat gaat ie doen... Morrowind spelen. Ladies and gents: Morrowind 2013 FPS is normaal gesproken rond de 20. Niet echt veel, maar deze game werkt niet met meerdere processors ofzo. : Ik ga nog ff tweaken.
Ik ben echt verliefd op de eerste screenshot. Zo mooi met dat water, die bomen, die Guar. *doet nieuwe bureaubladachtergrond*
game gisteren geinstalleerd op mn pc. Ik blijf me erover verbazen dat ik alles op ultra kan spelen. Ik heb een 5 jaar oude pc, heb alleen 2 maanden terug videokaart vervangen. Sfeer zit er trouwens wel direct weer in. Ik wilde hem in 1x uitspelen maar dat gaat jammer genoeg niet lukken.
Riddick Na games als Tomb Raider vind ik de graphics (details en scherpte van de textures) tegen vallen in Bioshock, ballonnen zijn niet rond en gezichten zien er nogal statisch uit. Dit zijn de mooiste die ik tot nu toe heb gemaakt