Haha, wilde net die link naar ign posten. Ik vroeg het ook zodat ik iig nooit meer per ongeluk in deze thread kom, het ziet er echt verschrikkelijk uit. Dan kan ik mn tijd beter besteden door verder te gaan met upcatchen van de comics
Godse kneiter had niet alles van de game verwacht, maar dit lijkt me ook net effe te kansloos. Tjezus!
Game hoeft er voor mij niet super goed uit te zien, als de gameplay maar goed speelbaar is. En ik herken echt veel in deze game van The walking Dead Serie. Voor mij is dit imoh prima.
Ja maar het ziet er beetje clunky uit. Misschien trek ik hem wel uit de budget back. Vind the Walking Dead echt tof. En games als Dead Island vind ik erg tof dus hij zal er misschien wel komen. TV serie game Prison Break was ook mager maar wel erg leuk om te spelen door de herkenbaarheid etc.
Heb deze game vandaag gespeeld, men neef heeft hem gekocht hier in de Media markt (Belgie). Het is niet zo extreem slecht als gedacht Maar het is vooral goed voor de liefhebbers van de serie ook. Gewoon cool om met daryll te spelen en hij heeft de stem ook ingesproken dus valt goed mee. De actie is wel wat clunky idd maar goed, ik probeerde zoveel stealth te doen als mogelijk. Als je met een geweer knalt trek je echt veel Walkers aan en dat wil je echt niet . dus geen geweldige game, maar voor de liefhebbers wel leuk.
Hehe die review! Mijn eerdere post ben ik het nog steeds mee eens Valve of Remedy had deze game moeten maken dan was het geweldig geworden!
en toch ga ik m wel in huis halen omdat ik huge fan van de serie ben hehe.. dan kijk ik uiteindelijk wel wat ik ervan vind.
. Denk dat je beter je geld kan gebruiken om de comics dsn te kopen ofzo man. Maar ok. Laat ons weten