Ik heb voor Dead Space 3 gekozen. Mijn huisgenoot gaat die ook kiezen, de coop schijnt wel aardig te zijn toch?
SimCity 4 maar genomen. mass effect al allemaal gespeeld, Dead space trekt mij niet en de andere shooters vind ik ook niks. Bejeweld en plants vs zombies speel ik wel op spele.nl
Zijn er op de XBX 1/2 nog mensen die actief spelen? Op XBX 3 is er momenteel weinig activiteit te vinden namelijk
Kan iemand mij vertellen wat een 'Handel Inc' precies is? Ik kan het niet vinden Tof spel, heb nog niet eerder Simcity gespeeld dus ben nog flink aan het uitzoeken hoe alles in elkaar steekt
Ik heb de Engels versie maar volgens mij kan je dmv van dat gebouw uitbreidingen kopen waardoor je bijvoorbeeld plastic lots kan neerploppen in je trade depots.
Mocht er nieuwe XBW region komen, dan wil ik ook wel mee doen! Nu in mijn eentje een Great Works (Solar Farm) gebouwd, maar met wat meer mensen gaat het allemaal wat makkelijker. Origin naam is hetzelfde als mijn forumnaam hier.
Heb net wat gevonden: je kan alt-codes in je city naam gebruiken, je hebt op alt-0 tm 9 hartjes en smileys enzo, alt+21 is het simoleon teken volgens mij.
Tuurlijk. Je stad loopt lekker. Niks aan de hand. Inkomsten waren perfect, iedereen goed geschoold etc... Krijg je vanuit het niets de melding dat de mensen die in je nucleaire powerplant ongeschoold zijn en dat ik de stad moest ontruimen. Binnen de kortste keren krijg ik een meltdown voor m'n kiezen -_- 1/3 tot 50% van mijn stad verwoest in een paar seconden. WTF.
Ik heb net een nieuwe XBW region aangemaakt: XBW 3.1 , de vorige region op Europa West 3 was behoorlijk dood. Ik heb er een aantal van de vorige region weer uitgenodigd. Stuur me effe een invite en dan nodig ik jullie uit! Voorlopig zijn er nog 15/16 plekken beschikbaar.