1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

  1. Assault

    43,6%
  2. Engineer

    30,8%
  3. Support

    12,8%
  4. Recon

    12,8%
  1. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de Mp zowat zwart gespeeld maar de Sp vond ik dan weer 'ruk', eveneens als ik elke COD wel uitspeel kwam dat er bij Bo2 ook niet van.
     
  2. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    De nieuwe medal of honor word toch vetter... en cod zoiezo!
     
  3. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    MoH, laat me niet lachen.
     
  4. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik snap niet wat er zogezegd "mis" is met MOH. De insteek is compleet anders en is een erg interessant spel. Het is geen BF3 maar je kunt niet alles met elkaar blijven vergelijken.
     
  5. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Geen video? :'-(

    Eerder cod, laat me niet lachen
     
  6. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Excuses, wilde de troll alleen voeden, niet het topic verzieken met CoD/MoH vergelijkingen.
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2013
  7. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    +1. Laat MoH en BF maar met elkaar vechten om een 2e plaats, CoD staat ver boven de rest dankzij mw1 en daar zal niemand de komende 10 jaar iets aan veranderen, tenzij respawn entertainment met een nieuwe shooter komt.:thumbs:
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zucht. Kunnen we keer ophouden met dat wie is er beter. Laatste 6 jaar gaat dat al zo.
    BF en COD zijn imo twee verschillende FPS shooters dus waarom steeds die vergelijking.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ah, heerlijk, de fanboys komen ook weer op een nieuwe titel van Battlefield af, wat origineel :)
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Daar hadden ze destijds op EG, is nog wel zo denk ik, een mooie oplossing voor. 1 fanboy reactie op nieuws of forum en je kreeg een punt of meer aftrek.

    Goede reactie: Punt of punten erbij en slechte er juist af voor je profiel. Mag hopen dat ze mijn ideeen voor het nieuwe XBW zeker doorgenomen hebben.
     
  11. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben fanboy van Moh, CoD en BF. Toch is cod de beste, want die andere 2 zijn goed jatwerk van cod :cool:
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je weet dat MOH de COD van vroeger was he? ;)
    Heerlijk hoe die gastjes allemaal denken dat COD 4 de eerste FPS shooter was.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dan ben je dus meer een COD fanboy, maar laat aub die reacties achterwege in dit soort topics. Het is gewoon hondsirritant en getuigt duidelijk niet van een degelijke mening. Als ik je dat zelfs moet vertellen... :+
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Je wil niet weten hoeveel mensen niet weten dat Treyarch eerst MOH maakte voor EA voordat ze voor Activision CoD gingen maken (hoe ironisch ook dat ze nu weer terug zijn op het oude nest :+ )

    En dat BF1942 een jaar voor de allereerste CoD uitkwam...

    Of dat CoD stiekem nog steeds op de Quake engine draait..

    fanboys gonna fanboy juist omdat ze de klok wel hebben horen luiden maar geen idee hebben waar de klepel hangt :+

    Wat mij betreft heeft de nieuwe MoH trouwens maar 1 feauture die ik in BF zou willen zien en dat is de wapen customization
     
  15. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Je bedoelt Infinity Ward :p
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Oh ja, 'die andere' idd :+

    Treyarch maakte vroeger de Tony hawk spellen voor de dreamcast, kan maar raar lopen met zo'n studio
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kuch Rare. :+
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik blijf erbij dat de mannen van Rare een goeie keus hebben gemaakt.

    Als de hele gamesindustrie volledig in zou storten zijn zij als 1st party studio van MS zo'n beetje de aller-aller laatste die op straat staan

    Ja ze hebben hun creatieve vrijheid opgeofferd , maar ze zitten wel lekker dicht bij het vuur en dat is ook wat waard

    En daarnaast , als ze onafhankelijk waren gebleven waren ze veel te klein geweest om nog echt op te kunnen tegen de grotere uitgevers/studios

    15 jaar geleden kon je nog puur op talent de hele FPS wereld op z'n kop zetten maar nu lukt dat niet zonder 400 man en een budget van 300 miljoen :+
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is hun keuze, was meer van wat een bedrijf vroeger maakte en wat ze nu maken is Rare ook wel een opmerkelijke. Het is is wel zo dat ze met deze keuze hun identiteit wel wat verloren hebben. Volgens mij zijn ook alle grote namen daar weg. :)
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Rare..tsjah Rare. Wat is daarvan nog een noemswaardige titel die in de afgelopen 4 jaar uitkwam?
     

Deel Deze Pagina