Heb de Mp zowat zwart gespeeld maar de Sp vond ik dan weer 'ruk', eveneens als ik elke COD wel uitspeel kwam dat er bij Bo2 ook niet van.
Ik snap niet wat er zogezegd "mis" is met MOH. De insteek is compleet anders en is een erg interessant spel. Het is geen BF3 maar je kunt niet alles met elkaar blijven vergelijken.
+1. Laat MoH en BF maar met elkaar vechten om een 2e plaats, CoD staat ver boven de rest dankzij mw1 en daar zal niemand de komende 10 jaar iets aan veranderen, tenzij respawn entertainment met een nieuwe shooter komt.
Zucht. Kunnen we keer ophouden met dat wie is er beter. Laatste 6 jaar gaat dat al zo. BF en COD zijn imo twee verschillende FPS shooters dus waarom steeds die vergelijking.
Daar hadden ze destijds op EG, is nog wel zo denk ik, een mooie oplossing voor. 1 fanboy reactie op nieuws of forum en je kreeg een punt of meer aftrek. Goede reactie: Punt of punten erbij en slechte er juist af voor je profiel. Mag hopen dat ze mijn ideeen voor het nieuwe XBW zeker doorgenomen hebben.
Je weet dat MOH de COD van vroeger was he? Heerlijk hoe die gastjes allemaal denken dat COD 4 de eerste FPS shooter was.
Dan ben je dus meer een COD fanboy, maar laat aub die reacties achterwege in dit soort topics. Het is gewoon hondsirritant en getuigt duidelijk niet van een degelijke mening. Als ik je dat zelfs moet vertellen...
Je wil niet weten hoeveel mensen niet weten dat Treyarch eerst MOH maakte voor EA voordat ze voor Activision CoD gingen maken (hoe ironisch ook dat ze nu weer terug zijn op het oude nest ) En dat BF1942 een jaar voor de allereerste CoD uitkwam... Of dat CoD stiekem nog steeds op de Quake engine draait.. fanboys gonna fanboy juist omdat ze de klok wel hebben horen luiden maar geen idee hebben waar de klepel hangt Wat mij betreft heeft de nieuwe MoH trouwens maar 1 feauture die ik in BF zou willen zien en dat is de wapen customization
Oh ja, 'die andere' idd Treyarch maakte vroeger de Tony hawk spellen voor de dreamcast, kan maar raar lopen met zo'n studio
Ik blijf erbij dat de mannen van Rare een goeie keus hebben gemaakt. Als de hele gamesindustrie volledig in zou storten zijn zij als 1st party studio van MS zo'n beetje de aller-aller laatste die op straat staan Ja ze hebben hun creatieve vrijheid opgeofferd , maar ze zitten wel lekker dicht bij het vuur en dat is ook wat waard En daarnaast , als ze onafhankelijk waren gebleven waren ze veel te klein geweest om nog echt op te kunnen tegen de grotere uitgevers/studios 15 jaar geleden kon je nog puur op talent de hele FPS wereld op z'n kop zetten maar nu lukt dat niet zonder 400 man en een budget van 300 miljoen
Het is hun keuze, was meer van wat een bedrijf vroeger maakte en wat ze nu maken is Rare ook wel een opmerkelijke. Het is is wel zo dat ze met deze keuze hun identiteit wel wat verloren hebben. Volgens mij zijn ook alle grote namen daar weg.