[XOne] Bioshock: Infinite

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 aug 2010.

1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Held _O_ Ik schrok me ook de tiefus, geluid stond ook aardig hard 8) Bier half van de bank gemieterd.

2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Ben wel benieuwd hoe moeilijk op 1999 mode. Normal was prima te doen.

3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Lijkt me best lastig. :9 Ik ga het zo nog maar een keertje proberen, want liep een beetje te kutten volgens mij. :+

Trouwens gewoon 2 Infusions misgelopen! :'-(

4. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Toen ik dat stuk speelde dacht ik: "je zult zien, je draait om en krijgt een crowbar in je face". Jammer genoeg had het niks geholpen want ik schrok me alsnog het lazerus en begon ook nog is in het wilde weg te schieten :emo:

5. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Valt wel mee, alleen bij Monumental Garden was het echt pittig op 1999 imo.

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Is er een nadeel als je Tears veel gebruikt?

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Daaaaaamn dat einde. _O_ Ik moet zeggen, ik zit nog met wat dingetjes die me niet helemaal duidelijk zijn, maar wat een verhaal. Ongelooflijk. M'n hoofd doet echt pijn als ik erover nadenk. :+ Over het einde:

Hebben jullie de credits afgekeken? Het einde na de credits impliceert toch het feit dat het Comstock gedeelte van DeWitt is vernietigd, omdat hij is gedoopt? Tenminste zo vat ik het op. Als hij het dopen accepteert wordt hij Comstock, als hij het weigert wordt hij DeWitt...En Comstock steelt "Elizabeth" in de DeWitt dimensie. DeWitt raakt in een eindeloze loop om zijn dochter te redden, totdat hij ervoor zorgt dat hij doodgaat waardoor Comstock nooit heeft bestaan.. Wat ik alleen totaal niet snap is wat dit alles met Rapture heeft te maken? Waarom komen ze daar terecht? I don't get.

Laatst bewerkt: 1 apr 2013
  8. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Uitgespeeld...

WTF, dat einde! Hoe vet is dat! _O_ Dat zie je toch ook niet aan komen... Awesome! :D

9. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Fuck! Heerlijk dat einde en die credits _O_ Wat mooi <3

10. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Houden jullie je kop es over het einde. Nu weet iedereen dat hij iets tofs kan verwachten. Hinderlijk

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Het IS tof.

12. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Nuff said :cool:

13. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dan moet je lekker doorspelen en niet steeds die kansloze Gears spelen... Hinderlijk! :p

Het einde van BioShock: Infinite! <3

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Of jullie moeten gwn je kop houden. 6 posts achter elkaar over het einde is tof. Pff het einde. Het einde is beste ooit. Ik ben klaargekomen op het einde. Shit

15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    We spoilen toch helemaal niks gek. Ga je vagina 's ff wassen.

Maarre wie kan me hier bij helpen:

Hebben jullie de credits afgekeken? Het einde na de credits impliceert toch het feit dat het Comstock gedeelte van DeWitt is vernietigd, omdat hij is gedoopt? Tenminste zo vat ik het op. Als hij het dopen accepteert wordt hij Comstock, als hij het weigert wordt hij DeWitt...En Comstock steelt "Elizabeth" in de DeWitt dimensie. DeWitt raakt in een eindeloze loop om zijn dochter te redden, totdat hij ervoor zorgt dat hij doodgaat waardoor Comstock nooit heeft bestaan.. Wat ik alleen totaal niet snap is wat dit alles met Rapture heeft te maken? Waarom komen ze daar terecht? I don't get.

16. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja wel dus. Sommige mensen willen helemaal niks weten welk stukje echt helema geweldig gaat zijn. Is toch dom. Nu ervaar ik het misschien niet zo schokkend ofzo omdat ik al iets verwacht. Als je dat niet kan begrijpen tsjah, zegt genoeg over jou. Stel er gebeurt morgen iets fucking gruwelijks bij Walking Dead season ending in de laatste minuten, is het toch ook niet cool als ik zeg OMG HET EINDE WAS GEWELDIG, NIET VERWACHT. Alsof ik dan ook niks spoil

17. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    De Dewitt in de epiloog is juist niet gedoopt - de Dewitt waarmee je speelt gaat dood om uit de oneindige loop te komen (wat gezien de kop/munt scene al iets van 120 keer is gebeurd). Het klopt dat Comstock Anna 'steelt' in een andere universum. En inderdaad - hij zorgt dat hij doodgaat zodat Comstock nooit leeft (iets wat constant terug komt in het spel is 'burn the problem at the root'). Het trieste is dat dit betekent dat de Elizabeth die we kennen ook niet meer bestaat.

Waarom komen ze in Rapture? - constants and variables. Er zijn theorieën die zeggen dat Comstock/Dewitt ook Andrew Ryan/Jack is in een ander universum, gezien het feit dat Dewitt de Bathysphere kan gebruiken.

Naja, ik kan een heel betoog hier neerpleuren over alle implicaties/multi-verse, maar laat ik dat maar niet doen. :)

18. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ehm, het is een dude hoor.

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Lol ja, dat dopen/niet dopen haalde ik even door elkaar. Maar dat laatste, waarom ze in Rapture zijn, dat zou echt tof zijn. _O_ Ik vraag me af of er ooit nog een (waardig) vervolg komt. Nu is alles echt zo goed uitgewerkt, zeker met de theorie dat die 4 gewoon dezelfde persoon zijn.. Ik ben benieuwd wat Ken Levine z'n volgende zet kan zijn.

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Raak jij afgeschrikt omdat iemand anders een positieve mening over iets heeft? Of ben je bang dat je je eigen mening dan niet meer kan vormen? Ik raak juist altijd gemotiveerd om iets te kijken als iemand positief is over een serie.

Ik snap je niet hoor. Sinds wanneer is het raar of ongepast om je mening te delen op een forum. :+

Deel Deze Pagina