Bedoel daarmee normal en hoger Dus dan denk ik dat ik gewoon doorspeel zonder stealth en dan op easy de SP doe voor de achievements?
Human Defiance is toch een game, trailer is vandaag gedropt: [yt]JFuK9NV5JHs[/yt] Deze wordt sowieso beter dan het vorige deel, die gameplay.
Ik ga morgen aan het spel beginnen. Ik vermoed dat ik de singleplayer naar alle waarschijnlijkheid slechts één keer doorspelen, dus hebben jullie nog beginners tips? Wellicht dat bepaalde speelstijlen (stealth/tech/combat ofzo) beter zijn uitgewerkt dan andere?
Ik vond deze game echt wel tof, enkel de laadtijden waren bizar soms. Aanrader is installeren op Hdd Verder.. Stealth is tof, vooral als je op hard speelt wel aan te raden. Kan geen kwaad om enemies uit te schakelen zonder dat je zelf kogels moet eten. Pas ook op voor rode tonnen, die exploderen.. En zo een Clinic inlopen is echt dodelijk, 30 sec laadtijd voor 1 deurtje, dus koop gelijk alles wat je nodig hebt. Succes.
Daar gaat een reden om de Wii U aan te schaffen . Alhoewel het bij de Wii U beter geïntegreerd is, al is het door dat het touchscreen en controller 1 geheel zijn.
Wel zin in deze editie. Ik mag hopen op een nieuwe set achievements ook, dat zou het helemaal tof maken. Beetje zoals Batman - Arkham Asylum GOTY en de gewone versie. Arkham City idem dito.
Ik hoop wel dat ze snel een releasedatum en prijs bekend maken, want ik wil deze game misschien cadeau doen voor een paar mensen.
BAAS: Hopelijk snel een releasedatum van de nieuwe editie van Deus Ex - Human Revolution. Andere stijl van de eindbazen en hopelijk ook iets betere graphics, leek wel te gaan gebeuren gezien de trailers.
Q3 komt de DC edition uit. En de extra's zijn lekker voor een prijsje van 35 euro die GameMania vraagt. Verbeterde boss fights onder andere, alle DLC missies etc, oude en nieuwe achievements, volgens de GM pagina. En je krijgt en docu en shit bij, plus een in game strategy guide en verbetering van de energy van Adam Jenssen, waardoor het meer toegankelijker word om op de lagere standen te spelen, ook dat volgens de GM pagina. Can't wait!