1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wel een oke episode. Merkte dat ik nog best aardig wat wist van vorig seizoen en kon iedereen wel thuis brengen.
    Mensen die het soms langzaam vinden moeten geen HBO series kijken imo.
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond het een leuke ep eigenlijk.
     
  3. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Laat maar :+
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2013
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Sta er genoeg op KAT. :)

    Edit: Dan niet. :+
     
  5. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
  6. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik ga het allemaal lekker kijken als alles uit is. :+ Zo geweldig vond ik seizoen 2 toch niet en ik ben toch alles weer vergeten. :9 Dan kijk ik het gewoon weer lekker vanaf het begin.
     
  7. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Na 2 seizoenen HBO wilde ik perse weten hoe het verder ging, dus ik ben vanaf boek 1 begonnen in de zomer. Tot mijn spijt besloegen de 2 seizoenen ook echt boek 1 en boek 2, die ik aan 't eind v/d vakantie pas uit had.. Dus ik wist nog steeds niet wat er verder ging gebeurden:+ Moet wel zeggen, de mate van geweldadigheid in de boekenreeks ligt stukken hoger dan de TV serie. Dat moedigde mij alleen maar aan, waardoor ik met plezier aan boek 3 begon. Heel tof deel, maar dat past echt niet in één TV seizoen. Omdat je steeds wilt weten wat er gebeurt, voor mij met name de Dany hoofdstukken, blijf je echt lezen.. Boek 4, zware teleurstelling voor mij. Verder naar boek 5, eindelijk weer de verhalen van Dany en ook Aria, super! Helaas moet ik nu wachten tot boek 6 is voltooid, want het einde is echt :{ ..Meeerrrr!
    Om een lang verhaal kort te maken, ik werd hooked door de HBO serie, begon met de boeken, nu totaal niet meer geinteresseerd in de HBO serie omdat ze gewoon zoveel details en scenes weglaten die imo wel relevant zijn. Had ook niet verwacht sympathie te krijgen voor een aantal karakters.. Wel grappig dat de TV serie mij niet meer boeit vanwege de gelezen boeken, maar ook klein beetje omdat Sean Bean er niet meer in zit en ik al weet wat er gaat gebeuren.

    Het science-fiction/fantasy gehalte valt mee vind ik. Je moet uitgaan van een wereld waarbij magie nog niet helemaal verdwenen is.. Als je het bekijkt met, dit is duizenden jaren geleden gebeurd op aarde, dan zou het wel kunnen. Zo las ik het ook, een verhaal dat lang geleden gebeurd is.. Enjoy :)
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    precies.

    Vond het een prima aflevering :)
     
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Langzaam vind ik in principe niet erg, maar er moet wel íets gebeuren. Nu voelde het voor mij weer als een S1E1 introductie episode, even een who's who... Daar heb je recaps voor.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze moeten nu laten zien waar iedereen mee bezig is of van plan zijn om te doen.
    Sommige zijn op nieuwe plekken zoals Snow dus dan heb je ook weer wat nieuwe characters om te introduceren zelfde geld voor andere personages. Volgende aflevering zullen we Arya en Bran wel even zien.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Preview is ook al gepubliceerd, gaat ook over Jaime en Brienne natuurlijk. :-o
     
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Haha die dude in die groene cape is:lol:
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Beste leuke episode en het einde ben ik ook tevreden over. Die gast is gewoon geweldig, voor een oudje. :thumbs:
     
  14. Viper62

    Viper62 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf echt zo hard lachen om die Bron, wat een held is dat zeg. Was een leuke aflevering maar ook een echte opening zonder spanning, kan niet wachten op E02 om te zien waar die nieuwe vent in het verhaal terecht komt!
     
  15. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Redelijke episode, meer niet. Alles is zo kort uitgewerkt. En er is ons een lesbische sescene met de kahleesi misgund he, verdomme!
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Reckuuza gaat huilen als hij dit leest.
     
  17. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Maar goed diegene waarmee ze het zou doen is al dood in de serie:'-( Die ene Dauthraki maid volgens mij als ik het goed heb.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Jongens lopen nou niet de boeken te spoilen?
     
  19. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Als je een van de duizenden random sexscenes in het boek al een spoiler noemt weet ik het ook niet meer.
     
  20. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond het totaal geen saaie aflevering, ik vond hem van begin tot eind boeie.

    En dat meisje op het eind was dope.
     

Deel Deze Pagina