Even een vraag over het einde van seizoen 2. Spoiler Waarom word er nauwelijks aandacht aan de dood van Lew Ashby besteed? Beetje raar.
Ben ik niet mee eens, seizoen 6 is weer lekker bezig! Nu tot en met aflevering 8 gezien en meerdere keren dubbel gelegen van het lachen. Blijft mijn favoriete serie op het moment!
Op basis van de "next week on Californication" van deze week concludeer ik alvast dat de finale kut wordt Deze week was wel leuk imo
Seizoen 1 en 2 zijn echt geweldig, daarna ging het bergafwaards maar dit seizoen heeft opzich wel een paar leuke afleveringen maar die rockstar is zwaar irrietant.
Spoiler hahah die blik van Atticus vlak voordat ie jet podium opgaat is epic! Seizoen wel ok afgesloten, wordt hoog tijd dat Hank e.e.a. af gaat sluiten met Karen want het wordt wel erg voorspelbaar dat ie steeds voor haar kiest.
Ik vond haar dit seizoen ook vaker irritant, komt ook door hoe haar rol geschreven is imo. Tot dit seizoen begreep ik steeds de keuze voor Karen, nu vind ik dat de schrijvers haar hoofdstuk wel mogen afsluiten. Maar zoals Reckuuza al zei gaat dat waarschijnlijk nooit gebeuren, dan maar hopen op een mooi einde aan de hele show.
Ik nu ook, maar ik dacht dat de 12e pas volgende week online zou staan omdat de originele airdate op 7 april staat. Maargoed, die stond dus gewoon al online. Geen geweldige afsluiter moet ik zeggen. Sowieso viel dit seizoen weer een beetje tegen. Voornamelijk weer door al die over the top personages. Op een gegeven moment zie je alleen nog maar karikaturen.