Jezus , lekker bezig daar. Geef mij maar gewoon de gnasher van gears 1, die gewoon lekker ownde. Wellicht niet perfect voor de balans, maar wel de leukste gameplay.
LOL, waar zijn ze serieus mee bezig? Gears was al dood, maar ze willen het echt helemaal naar de klote helpen geloof ik!
Je kunt alleen DLC spelen want die heb je al van je HDD verwijderd? iig, je kunt die DLC nog gewoon vanuit het hoofdmenu downloaden geloof ik
Meh, kwestie van smaak wellicht en dit is natuurlijk mijn eigen mening, maar een MP waarin één wapen duidelijk overheerst is verre van in balans en gaat het ook ten koste van alternatieve tactieken. Maar nogmaals dit is mijn mening. Alleen wat nu (weer) gebeurt is ook weer niet goed. Door andere wapens op een belachelijke manier te buffen krijg je niet een balans terug maar krijg je alleen maar dat de balans de andere kant op schiet. Als ze echt willen dat wapens gebalanceerd zijn in de MP (en of dat nou Gears of een andere shooter is maakt niet veel uit) dan moeten ze eigenlijk zorgen dat dit vanaf het begin al redelijk in orde is. Of in ieder geval met goed doordachte en play-tested updates komen. En niet lukraak een buff op een wapen gooien.
Ja, was leuk. Maar best moeilijk. Soms beetje laggy Sorry Dyonko dat ik je nog teamkillde met Torq hahaha. Moest wel lachen
Speel Gears of War (pc versie) en alles op MAX zetten, je kunt je controller ook gewoon bij je pc aansluiten. Sommige maps van GoW2 zitten ook in GoW pc versie.
Nice, da's weer een het voordeel van PC. Gears 1&2 mappen zijn sowieso de beste mappen... Canals, Gridlock, Ruins, River en de epic battle map Security! Vanaf Gears 3 zijn het allemaal blije kutmappen geworden!
Canals was briljant in Gears 1. Sprinten naar de sniper en bidden dat je net iets eerder was dan de ander.