Nog iemand codes over voor toysoldiers en maw? Zou me erg blij maken In PM graag. Ontopic: Bart Smit Starwars 320 gb met Kinect sensor 200 euro komende 4 dagen!
Heb een aantal dagen geleden bij de Mediamarkt Arena The Darkness II voor een tientje uit de budgetbak gevist, vette game!
Ik eigenlijk wel, maar 200 euro is alsnog wel veel geld voor een upgrade Doe het vooral voor de grotere HDD, WiFi optie en de digital optical poort voor m'n Turtlebeach...
Tomb Raider Collectors Edition, 39,90 euro @ zavvi.nl met code ZAVNL10 Wees er snel bij, zal wel snel weg zijn
Denk wel dat ik het hier moet vragen... Waar kan ik het allergoedkoopst een nieuwe wireless controller krijgen voor mijn 360? Heb zelf al budgetgaming gecheckt, maar misschien dat iemand toevallig ergens onlangs eentje in de shops gezien heeft, waar ie goedkoper dan 35 euro was? Al is 35 euro een mooie prijs of course.
Als je een creditcard hebt(kan ook 3VCash.nl) dan zou je het via Amazon.co.uk kunnen bestellen voor ongeveer 31 euro zonder verzendkosten. Na mijn ervaring met Amazon.co.uk zijn ze best snel, ik krijg mijn dingen meestal na 2 dagen.
21 pond bij Mymemory Weet zo uit mijn hoofd niet wat de verzendkosten waren, maar ik heb er vroeger wel eens besteld, dus het zal wel redelijk zijn dacht ik
Is er al gemeld dat zavvi.nl een 2 voor 30 actie heeft? http://www.zavvi.nl/offers/2-voor-30.list Bijvoorbeeld Hitman: Absolution + Hitman: HD Trilogy voor maar 30 euro, koopje lijkt me!
ACTIEZ10 Met deze code heb je bij Zavvi ook nog eens een extra 10% korting. Dan heb je twee pracht spellen voor maar 27,-.
Volgens mij kan dat niet, die 2 voor 30 is een aparte actie, als je die code invoert wordt de andere korting geannuleerd.