Mark of the Ninja (Modder weet duidelijk wat goede spellen zijn.. tenminste, soms) Dust Ilomilo Retro City Rampage Dit zijn in ieder geval aanraders imo
Thanks! Maar ook al kan ik heel goedkoop aan puntjes komen, wil ik eigenlijk maar 2 games kopen voor max. 1000(P). Misschien dan maar Trials HD en Mark of the Ninja...
Volgens mij kun je geen betere kwaliteit/prijs verhouding hebben wanneer je 2 games voor 1000 (P) wilt kopen. Jammer dat ik ze beide al heb.
Trials Evolution weer geen 50% korting, jammer. De 'Origins of Pain DLC' voor die game kost nu wel 50% minder, van 400 naar 200 punten.
Mark of the Ninja en Dust zijn toch niet echt mijn ding. Trials HD vind ik dan wel weer leuk, dus misschorn toch maar Trials Evolution kopen.
Ja, geloof dat ik daar een aantal maanden geleden ook MS Points gehaald hebt. Goede ervaring mee gehad, zou alleen wel voor Engels kiezen, want je wordt dan gebeld met een bepaalde code die je in moet voeren op de site als verificatie. En dit is imo makkelijker te volgen in het Engels dan in het Frans.
Hoe lang zijn die XBLA aanbiedingen (als Ilomilo / Mark of the Ninja / Trials Evolution) nog geldig, de hele week nog (tot dinsdag)?
Dust ook maar erbij genomen, voor dat prijsje. Hou van metroidvania's maar bij deze game ligt me de stijl gewoon niet zo.