1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] [DS] Pokémon Black & Pokémon White

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 10 apr 2010.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    De gameplay is oldschool en dat hoort ook zo te zijn, IMO. Dit is gewoon Pokémon en dat moet je niet verpesten door er een heel ander spel met übergeweldige graphics (oid.) van te maken.

    Die 'bizarre creaties' zijn juist wat het verneukt. Vroeger had je gewoon een blauwe schildpad, een oranje draakje en een plantendiertje. Nu heb je dit:

    [​IMG]

    In plaats van simpel en beter:
    [​IMG]
     
  2. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze gaan dit keer op het 3D pad met de graphics maar de gameplay blijft achter, gemiste kans om dingen te vernieuwen.
    Waarom zou je constant hetzelfde willen?
     
  3. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het juist jammer dat ze de 3d kant opgingen. En de gameplay blijft awesome. Een drastische verandering daarvan zou ik huiverend tegemoet zien.
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Precies. Pokémon is Pokémon en ze gaan het echt verpesten met dat 3D gebeuren. Gewoon lekker 2D houden met die bazen huisjes, Pallet Town en simpele pokémons. :cool:
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Om maar voor de zoveelste keer in deze discussie te mengen..
    Zucht. Simpele creaties zijn er ook nog steeds:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Even serieus, hoe simpel wil je het hebben?! Het tekenstijltje van Pokemon is in elke generatie altijd hetzelfde gebleven (check gewoon even die vogel, hoe vet!) Ik zou aan Black Kyurem nog steeds kunnen zien dat het een Pokemon is. Dus wtf loopt iedereen altijd te miepen? Ik bedoel, dit soort shit zie je toch niet?:
    [​IMG]
    Dan zou Pokemon pas kak zijn.

    En oh ja:
    [​IMG]

    Hey, een blauw schildpad! Maar die is niet van vroeger (deze schildpad is van de vijfde generatie) :emo:
    Wat je dus allemaal beweert is pure lariekoek. Echt een bizarre creatie verder hoor, deze schildpad.
    Daarnaast is bijna elke Pokemon wel ergens van afgeleid.

    En verder, Siemenn, jij hebt de game al gespeeld? (ik neem aan dat je het over X en Y hebt), zo ja, vertel even hoe die was?
    Als je verder de trailer bekijkt is al die shit gewoon in 3D, en de gameplay is gewoon pre-cies hetzelfde. Weer gewoon 'grid-based environment' en elke trainer staat gewoon weer op je te wachten. Battles zijn nu in 3D, maar blijven toch precies dezelfde gameplay houden, zie hieronder + check de trailer analysis :




    En drastische aanpassingen aan de game gaan ze toch nooit doen want X en Y blijft hoogstwaarschijnlijk (kan niet anders zoals elke andere Pokemon) compatible met Black 2 en White 2. Dat wil zeggen, je kan gewoon je Pokemon uit Black en White 2 transferen naar X en Y.

    Blijkbaar hoef jij verder geen verandering, blijf dan maar lekker Red en Silver spelen. Die hebben bazenhuisjes en Pallet Town en 'simpele Pokemon'. Maar wedden dat je X of Y toch weer haalt? En er weer over gaat miepen? + Volgens mij was jij nog de eerste hiero die Pokemon Black 2 aan het spelen was :emo: http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=4679518&postcount=908

    Dit is nog niet geconfirmed en hoogstwss een 1 april grap. En anders, fuck it inderdaad. Doe je toch gewoon lekker normale form Mewtwo in je party?

    Het enige wat ik fucking hinderlijk vind van Pokemon is de serie. Ash is 100000% hetzelfde gebleven en heeft zelfs nog een kiddier uitstraling gekregen dan ooit. Serie gaat helemaal nergens meer over, en ben, net als jullie wss, na Johto gestopt.

    Maar de games, daar blijf ik altijd volop van genieten. Er zitten altijd nog wel harde Pokemon tussen de nieuwe generaties, en die tyf je dan ook in je team die je sterk en bruut maakt. Al een sickoud concept sinds de release van Blue, Red en Green, en het blijft nog steeds genieten. Pokemon zal verder nooit meer zo populair zijn als toen. Maar er zijn nog steeds kiddo's die het oppikken en voor hun is de 5th en in de toekomst de 6th gen hun eerste gen. Als zij dan naar de eerdere gens kijken hebben zij weer zoiets van wtf zijn al die fucking onbekende poeplelijke pokemon.

    Hoezo is dat een probleem? Elk deel verkocht to dusver als een trein (en dan druk ik het nog zacht uit):
    (Black&White) , en X en Y zal dat weer doen + zal een zieke boost voor de sales van de 3DS geven. Elke CoD is toch ook vrijwel hetzelfde? Het blijft een shooter en blijft CoD. Dit is en blijft een typische Pokemon RPG.

    Overigens, qua serie/anime is dit weer interessant:

    Erg jammer dat Nintendo hier niet meer mee doet.
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2013
  6. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Holy moly, kan die gast niet wat langzamer praten in die analysis..? 8)

    Ik ben benieuwd wanneer dat er meer nieuwe Pokemon worden onthuld. De nieuwe game maakt het wel moeilijk om geen 3DS aan te schaffen als die hard Pokemon game fan :p
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Shiiiit. Sorry man, wist niet dat je boos werd. Ik vind de nieuwe pokémons gewoon gay, maar die mening wordt blijkbaar niet op prijs gesteld. Mijn welgemeende excuses.

    En ja, ik vind veel pokémons van de nieuwere generaties echt te lelijk, dom of ver gezocht. Dan kan je wel met voorbeelden komen, maar snap niet echt wat je ermee wilt bereiken. En ik zeg toch ook dat ze juist niks moeten veranderen aan de game-play, dat is goed. Gewoon de basis hetzelfde houden en nooit veranderen. Ook het 2D zou ik het liefst blijven zien. 3D Battles kunnen nog wel, maar 3D steden zoals die ene complete 3D Stad van de laatste Pokémon was gewoon oerlelijk en totaal niet-Pokémon. Mooiere graphics, leuk, maar 3D vind ik zelf niets. Ik herhaal: 'vind ik zelf niets'.

    En nee, ik heb de nieuwe game nog niet gespeeld. Ik heb geen 3DS en ga deze ook niet aanschaffen. Ik ben Pokémon door de jaren heen steeds minder gaan vinden. Laatste versie uitgespeeld omdat het moest, maar vond het op de helft al geen reet meer aan. Begin was tof. Maarja komt met de leeftijd hè, tenminste, lijkt me ook logisch. Ik snap overigens niet wat er erg aan is dat ik BW2 hier als eerste speelde. Ik had hem gewoon gratis gedownload voor m'n NDS, dus zie geen probleem om hem dan te proberen. ;)
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2013
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ik ben niet boos, je lult gewoon poep man. :+
    Wat vind jij qua steden dan wel Pokemon? 2D sprites van Pallet Town huisjes?
    Je snapt zelf toch ook wel dat Pokemon met zn tijd mee moet gaan? De 3D huisjes in Heart Gold, Soul Silver, Black en White e.d. is ook niks mee. Dat ze nu met de Eiffeltoren komen, ok, had van mij ook niet gehoeven, maar toch. Veel first en second gen Pokemon kan je daarna ook verder als 'dom' en 'vergezocht' beschouwen. Verschil is, met die shit ben je opgegroeid, dus maakt het je niet uit. Nu ben je niet zoveel meer met Pokemon bezig, en zie je af en toe nieuwe shit dan denk je meteen van shiiittt WTF is dit.
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik vind anders, ook als is ik nu nog eens je post teruglees, dat je overkomt alsof je een persoonlijke aanval hebt moeten verwerken o.i.d., alsof ik je iets misdaan heb, terwijl ik gewoon mijn mening geef.

    Zoals ik al zei: die 3D stad in BW2 is waar ik het over heb qua 3D-wereld. Dat was gewoon echt ultra-lelijk. Die 3D huisjes is niks mis mee natuurlijk.
    En ja, ik blijf bij m'n punt dat nieuwere pokémons steeds vaker 'dom' en 'ver gezocht' zijn, iig vaker dan fruuger. Dat kan inderdaad ook deels komen door de leeftijd, maar deels ook doordat ze gewoon vaker lelijk zijn. :+
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Persoonlijke aanval? Neejoh, ben je mal!
    Ik snap het af en toe gewoon niet. :+
    Het enige wat in dit topic gebeurt is enkel gebitch over de nieuwe Pokemon dan daadwerkelijk nuttige info over het topic zelf.
     
  11. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niks tegen die nieuwe pokemon. Ik snap alle ophef ook niet helemaal. De gameplay blijft in elke game goed, wellicht minder nostalgisch maar nog steeds goed.
     
  12. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Schijnt dus gewoon gephotoshopped te zijn. Dit is de originele:

    [​IMG]
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    [yt]vk_YC0MXJ-0[/yt]
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Fuck me.
    Edit: ach, zo slevht ziet ie er nou ook niet uit.
    Edit2: en het is wss een nieuwe pokemon, mewthree oid
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2013
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Zul je zien dat ie waarschijnlijk m3w heet ofzo XD
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Net Black and White 2 besteld in een actie met de guide erbij @ Gamedumper. Moet 1 nog uitspelen en een andere Pokemon ook nog. Pff, en dan straks X and Y nog. Heb trouwens de Black version gekocht. :9
     
  17. TeeJay

    TeeJay Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    17
    mewtwo is dope, en deze nieuwe vorm ziet er niet verkeerd uit.

    vergelijk dit eens met die 3 legendaries van black/white, die genies.
     
  18. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Het is een nieuwe vorm van Mewtwo:


    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2013
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    no shit
     
  20. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    O, sorry voor het posten man! :thumbs:

    Het is dus nu officieel een nieuwe vorm van Mewtwo. Voorheen was dit een gerucht.
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2013

Deel Deze Pagina